Gå til innhold

Hvem av oss er urimelig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi deler utgiftene bestandig helt likt. Nå vil han at jeg skal betale halvparten av reparasjon på bilen han eier. Det har ikke jeg lyst til.

Jeg har ikke råd til å kjøpe egen bil, og han er ikke interessert i å kjøpe en bil som vi begge eier. (Det vil jeg.) Så jeg er avhengig av å få låne hans bil.

Han har ikke lån på leiligheten vår, da han fikk mye penger for sin forrige leilighet. Vi har betalt halvparten hver på leiligheten. Mine utgifter på lånet er ca 5200 pr. mnd. Altså har han mye bedre råd enn meg.

 

Hvem er urimelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det mest rette, er å dele utgiftene prosentvis etter inntekt. Slik at begge sitter igjen med like mye til "kos"/lommepenger eller hva en vil kalle det:)

Skrevet

dere må ordne det slik at det er "våre" penger, og ikke "mine" og "dine"..

 

Felles økonomi er det beste.

Skrevet

Hvis du bruker bilen vil jeg si at det i prinsipet er rimelig at du betaler noen av utg. Men sånn egentlig er jeg enig med de over her, da slipper man også sånne diskusjoner=)

Skrevet

Synst han kan betale.

Det hadde min sambo gjort om eg hadde hatt lappen. Han kommer til å gjer det den dagen eg får lappen ivertfall:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...