Gå til innhold

er deres jenter opptatt av å sminke seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemor på 2,5 år har i ettermiddag lakket neglene sine alene med blå neggelakk. Hun ble så nydelig at... Hadde faktisk klart det helt uten å søle på hverken klær eller møbler. neglene og fingrene derimot var ganske blå.

Situasjonen var slik;

Vi var ute jeg "flisla" veien fra kjellerdøra der det ikke skal bli gressplen og nabo ungene og lillemor lekte med bøtter,spader,sand og lastebiler. Naboungene gikk inn til eldstemann for å se barne tv, og etterhvert ville lillemor også inn. Kledte av henne og sendte henne inn kjellerinngangen til de andre ungene. Vi hadde bare et par stein igjen før vi også skulle inn.

(som dere kanskje har fått med dere tidligere har sambo en nakkeskade, og kan ikke gjøre noe særlig nå, så jeg må jo da gjøre ute/mannfolk arbeid også, med kyndig veiledning fra han).

Vi kom inn, og der satt lillemor så fint i sofaen og pyntet neglene sine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søtt:-)

Eldste på 4 år er veldig opptatt av sminke. Minste på 2,5 år kommer ivrig etter:-)

Skrevet

jenta mi er kun 2 men opptatt av sminke. Jeg har aldri hatt tid å sminke meg på badet da vi hadde lite bad, så har alltid sminka meg i stua når barna har leket. Dette har jo snuppa seff fått med seg!

Hun har barnesminke hun fikk til jul (var i en koffert hun fikk) å hun går ofte med en sånn lipgloss å en børste å leker at hun sminker seg......

Skrevet

Har ikke jente, men sønnen min er veldig opptatt av lipgloss...

Skrevet

her er snuppa på litt over 2 år også veldig opptatt av det.. så vist jeg tar på meg neglakk, så skal ho også ha ja.. da later jeg som jeg tar på ho, og da går ho med stive fingre og er kjempestolt..hehe..

Det samme om jeg står å sminker meg, så skal ho helst ha litt ho også.

Skrevet

hehe, jeg bruker ikke hverken sminke eller neggelakk selv. Men tro hun var stolt da bestemora tok på henne øyenskygge her for noen uker siden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...