Gå til innhold

" Jeg heter Andreas Bæsjen!"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe 3 åringen har funnet ut at han har et etternavn, selv om han IKKE uttaler det rett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha

 

Berntzen?? Eller noe lignende...

Skrevet

Hehe...

Men 2.5 åring fullfører ALLE ord med bæsj han... Stilig?? Not? Da en snill nabo spurte om han ville ha is svarte han "Ja bæsj!" Fyttirakker'n...

Skrevet

Jepp=)

Skrevet

Fader jeg er dyktig!

(Men det er bare fordi jeg heter det samme som dere:o) hørt det før ja)

Skrevet

Og med Z til og med, ikke dårlig=)

Skrevet

Hahaha Forandringfryder, PINLIG!!! :-O ;-)

Skrevet

Skrev det bare slik jeg skriver det, er jo ørten måter å skrive det på:o)

 

Men jeg heter ikke det nå altså, det er kun pikenavnet mitt. Eller jo egentlig heter jeg det ennå. Jeg har tre etternavn!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...