Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Hehe 3 åringen har funnet ut at han har et etternavn, selv om han IKKE uttaler det rett!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Hehe... Men 2.5 åring fullfører ALLE ord med bæsj han... Stilig?? Not? Da en snill nabo spurte om han ville ha is svarte han "Ja bæsj!" Fyttirakker'n...
Dronningen! Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Fader jeg er dyktig! (Men det er bare fordi jeg heter det samme som dere:o) hørt det før ja)
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2008 Og med Z til og med, ikke dårlig=)
Dronningen! Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Skrev det bare slik jeg skriver det, er jo ørten måter å skrive det på) Men jeg heter ikke det nå altså, det er kun pikenavnet mitt. Eller jo egentlig heter jeg det ennå. Jeg har tre etternavn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå