Serephina Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg er helt på viddene. Blir kjempesur for den minste ting, har bare lyst til å grine, kjempetrøtt og døser eller sover hele dagen. Nå verker hele kroppen som om jeg skal få influensa og har vondt i magen og ryggen. Blir redd for at noe skal være galt fordi jeg føler meg så sånn. Er kjempeglad for å være gravid da, bare litt sytete akkurat nå. Flere som har det sånn??
Madam-mim Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Jepp! Jeg er trøtt hele tiden, nesten i alle fall. Og hormonene løper løpsk her og. Klikker for ingenting, griner, sutrer, og så blid igjen.. Det er vel sånn det er:)
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 He he.. Det er flere som meg ja, godt er det da, men samtidig syns jeg veldig synd på min kjære samboer som må trøste hver gang tårene triller.
Vimsefrøkna Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Samma her! ganske slitsomt, både for meg og typen! har også den derre influensafølelsen og vondt i ryggen og sinna! bare satse på at det går over snart:)
Kule-Anne med februar-spire <3 Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 åhhhr samme her!! utrolig tungt for tida... var nettopp hos ei venninne som ble sur fordi jeg ikke hadde fortalt henne først om graviditeten. Ikke sa hun gratulerer en gang.. Det endte med at jeg reiste derfra i sinne!!! Og nå ligger jeg her og griner og synes synd på meg selv.. Håper virkelig ikke dette skal vare svangerskapet ut nei! Stakkars mannen tok seg en tur ut med hunden..
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Er det noen som veit om dette er noe typisk for første trimester, eller varer det hele graviditeten? Jeg håper nemlig dette blir bedre snart, er 9+6, så det er maaaange uker igjen.
småsmurf Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Samme her og.. Er glad som en sol det ene øyeblikket, totalt motsatt neste.. Kan f.eks høre en sang, synge med å være blid, så er det et eller annet ord i teksten, som plutselig får meg til å grine. helt sykt. Blir rørt for ingenting, veldig ulikt meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå