pingu...... Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 liker: *mannen som jeg er så utrolig glad i *lillesøt som er så god og som spør om så mye rart *straks ferdigutdannet *vennene mine *jobb der arbeidsgiver er fleksibel og tilrettelegger for alenemor-periodene mine *kaffe *snart sengen *helg misliker: *muntlig eksamen *avstand *et fjell
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 misliker: at pinguen min flyttet inn på krangle og ble boende der at gubben er på et jævla flystevne laaaangt i gokk at jeg er så sliten at jeg faen ikke har vett på å legge meg Liker: Det er heeeeeeeeeelg:) Og de utrolig søte jentene mine som jeg elsker overalt:)
KaMa Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Liker: *at pingu flyttet inn på krangle og ble værende her *ferie *kaffe m/avis *pottetrening som går over all forventnig *laptop og bok i sengen *uteaften med voksne i morgen misliker: *folk som ikke burde ha barn *fremdeles for få timer i døgnet *altfor lite grunker
Huldretuss Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Sand i senga! Jeg hater sand i seng!!! Ellers liker jeg en kald øl en stille fredagskveld når alle barna er i seng :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå