gla nr to Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Har egentlig lyst hår, men min samboer overtalte meg til å farge det brunt med litt rødskjær. Nu ser det stygt ut og e har nettopp prøvd avfarging uten annet reusltat enn orange hår og hvit hodebunn.. Hjelp skal i barnedåp på søndag.. Hva gjør jeg???
Amabolla Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Kom deg til frisør! Du kan jo alltids prøve å bleke bort det orange-men det gir som regel gult og slitt resultat-et annet alternativ blir å farge det brunt igjen (trenger jo ikke ta den mørkeste, men husk at du må ha rødskjær i brunfargen ellers så får du grønt hår+ at avfarget hår suger til seg farge MYE fortere enn vanlig hår-så velg lysere enn du tror- og følg med på fargen hele tiden). Men det beste rådet er: kom deg til en frisør!
gla nr to Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 får vel komme meg til frisør, men spørs om e rekker det i morra
nurk nr 4 forventes feb 09;) Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 hei;-) beste rådet jeg kan gi er å gå til frisør,for å prøve å fikse det selv hjemme går som regel aldri bra,då må du evt farge det mørkt igjen,på salongen kan vi mikse å trikse me farger å striper slik at det blir bra og mest mulig naturlig, Lykke til,bestill tid i morgen og du går fornøyd i barnedåp på søndag;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå