NoDoubt Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Til strålende sol og varme. Blir fantastisk:-) Jeg gleder og gruer meg. Gruer meg til fly turen.... Noe jeg må huske å pakke med? (barna er 2 og 4 år).
Bare jeg er meg :o) Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 God tur og kos dere. Vi kom hjem onsdag..
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 weeeeeee jeg vil være med:) Den flyturen er jo bare rett opp litt bortover og så ned igjen..... går så fort atte. Saltvannsampuller er veldig greit og det samme med mesoft kompresser. Menthulatum salve er genialt.... kan brukes både til å lindre litt mye sol og insektsbitt. har du plass hadde jeg faktisk tatt med dyne til ungene:) God tur!!!!
Bare jeg er meg :o) Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 En ting... MYGGSPRAY... Minsten ser ikke ut.Han har virkelig sloss med myggen der nede,hehe.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Og bleier...om du har plass.Betalte 13 euro for en pakke.
NoDoubt Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2008 Mange gode tips her:-) Hva skal jeg bruke saltvannsampuler til? Alt dette kjøpes på apotek regner jeg med leader? Myggspray er notert:-)
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Saltvannsampuller er genialt: Skylle øyet hvis rusk rense skrubbsår spyle nesen ved snørr hehehe nesten som et kinderegg:) Ikke kjøp spray til små barn.... stick er bedre. I tillegg må du ha med f,eks paracet, febermåler osv.... Myggnetting er også lurt hvis minste skal ligge i reiseseng.
NoDoubt Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2008 Paracet o.l. er med på listen. Må nok en tur på apoteket i morgen. Ser ut som det blir stor handel der;-)
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Spør på apoteket hva de anbefaler og bruk litt sunn fornuft i forhold til aaaaalt de sikkert synes er nødvendig. Mesoft er veldig greit for de kan brukes som engangskluter overalt. Solbriller kom jeg også på hehehe
NoDoubt Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. juni 2008 Minste jenta har briller så solbriller på henne er ikke så aktuelt. Eldste fikk solbriller da minste fikk briller;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå