Gå til innhold

Hvor mye har dere gådd opp uke 20-21??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt på meg 5,5kg til nå, og er sjelegla jeg ikke legger på meg like mye nå som sist. Da hadde jeg lagt på meg ca 20kg på det samme tidspunktet, og la på meg 37 kg totalt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lagt på meg 1,6 kg til nå, og er fornøyd med det:)

Skrevet

Jeg har lagt på meg ca 5 kg og synes det er helt greit. Vet fra de andre ammeperiodene at jeg trenger en god del kilo å tære på ,så sånn sett er jeg " i rute":) Noenlunde likt vi da HI:)

Skrevet

Ja det burde du jo virkelig være fornøyd med:))

Skrevet

marien: Ja da ligger vi jo høvelig likt ja:).. Jeg tok jo av meg 17kg rett etter fødsel sist gang, men sleit skikkelig med de siste 20.. Men jeg kommer til og være i himmelen om jeg greier og holde meg til ca 15 denne gangen;)..

Hadde vel ca 5-10kg og gå på når jeg blei gravid nå, og det hjelper vel litt på;)) hehe

Skrevet

Høy forbrenning eller ikke, jeg kan faktisk skjønne at 37 kg er mye å få bort:).

La på meg 12 kg første gangen, og trodde at jeg var nødt til å få bort disse kiloene så raskt som mulig. -Kjente tydeligvis ikke kroppen min da, siden jeg endte opp 10 kg lettere enn utgangspunktet da amminga var over....Ikke et lekkert syn når man ifølge BMI-statistikken blir kategorisert som undervektig i utgangspunktet.

Andre gangen gikk jeg dermed inn for å legge på meg en del og samtidig jobbet jeg hardt for å beholde noen kg utover amminga og berget mye bedre. Endte da "bare" opp 5 kg under normalvekt.

Har ei vanvittig forbrenning til vanlig som tydeligvis blir forsterket av amming, så jeg er spent på hva som skjer denne gangen.

Etter førstemann ble jeg etterhvert oftere og oftere forkjølet og plukket opp alskens virus, så kroppen hadde tydeligvis ikke godt av at så mange kg forsvant på så kort tid!

Blir spennende å se hva vi ender opp på til slutt:)

Må innrømme at det er litt uvant å se seg selv med litt rundere former enn ellers, ansiktet blir liksom så forandret.....

Skrevet

Ja jeg har selv vært undervektig i mange år, og sleit skikkelig med og legge på meg bare noen få kilo... Så jeg veit alt om og bli fort syk, pga vekta:)..

Jeg var vel også strengt tatt ca 5kg(10 ifølge andre) for lite da jeg blei gravid sist, så det er nok en av grunnene til at jeg la på meg så mye tror jeg.. Også var jeg mye plaget med bekkenet sist:(.. Det har jeg heldigvis sluppet unna så langt:))

Og seff så tok jeg ikke av meg et gram med amming sist, men håper så inderlig at jeg gjør det nå;) hehe

Ja jeg trives faktisk denne gangen med de runde formene jeg har fått, synes jeg er lekker faktisk;)) Mer enn hva jeg gjorde sist ja:)

Ja jeg er kjempespent på hva jeg ender opp på:))

Skrevet

jeg er 21+2 på vei, og har lagt på meg cirka fire kilo...men jeg hadde litt ekstra fra før av da :)

Skrevet

Jeg er 20 uker, og har lagt på meg 5-6kg (litt usikker på vekt før jeg ble gravid). Var normalt slank før svangerskapet, har ikke lagt på meg andre steder enn mage og pupper, så jeg håper det fortsetter mer eller mindre sånn (",)

Førstegangs, så jeg har ingen erfaring å fare med..

Skrevet

Gikk først ned 6 kg og har gått opp igjen 4 nå (har hyperemesis) :) sist la jeg på meg nesten 30 kg og hadde lagt på meg 8 kg i uke 20 hehe..

Skrevet

Er 21 uker idag, og har lagt på meg 6-7 kilo. Men jeg ser de ikke så godt enda, bare merker det over hofter,lår og rumpe. Buksa sitter ikke som før,hehe:) Flere blir det nok, jeg spiser og koser meg, selv om jeg ikke er helt komfortabel med forandringene.. Det er verdt det i oktober:)

Skrevet

Jeg er i uke 23+1 og har lagt på emg 1,9 kg. Men så har jeg litt å gå på også da.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...