Gå til innhold

Da kommer jeg ut av skapet :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå blitt alenemor til mine to små.

Jeg og bf gjorde det slutt i februar, men jeg å barna flyttet nå nettopp ut. Ikke lett å leie leilighet når man er alene med to små barn på 8,5 mnd og 2 år.

Følelsene ble borte, kranglingen tok over å vi har det mye bedre nå i fra hverandre. T.o.m de mnd vi bodde sammen uten å være sammen så gikk det strålende fordi vi visste at det bare var til vi fant et sted å bo.

Jeg og bf er foreløpig gode venner, å er enige om hvordan samarbeid vi skal ha med barna, men tror det blir litt værre når jeg kanskje er så heldig å finner mitt livs kjærlighet.

Men men, livet som alenemor har vist seg å være veldig fint hittil. Barna deler soverom, å har helt utrolig nok vært helt supre å legge. Humøret mitt er på topp, å jeg er rett å slett lykkelig :-)

Orket ikke nevne noe her inne før vi hadde flytta ut siden vi sikkert har mange kjente som vet hvem jeg er og smugleser uten at jeg vet de er her inne.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit inn da :)

Så flott at dere kan samarbeide og har en god tone. Enda bedre at du har det bra :) Lykke til videre!

Skrevet

å er det ikke deg fra tv? husker at dere var så lykkelige og han gråt osv.. rart det der at man plutselig ikke er en "hel" familie lenger ;(

Skrevet

ja det var oss det :-)

Vi var veldig lykkelige da ja, men ting endrer seg gitt.

Skrevet

må bare legge til at jeg snakket med koth en uke eller to etter vi gjorde det slutt, å fortalte henne det.

Da fikk jeg tilbake at hun forstod godt at vi ikke ville være sammen (eller hun fortstod meg rettere sagt). Menn var jo noe teitinger :-)

Herlig kommentar :-)

Skrevet

velkommen hit. nå vet jeg ikke noe om "den andre siden" men det er slettes ikke ille og være alenemor - på noen måte :-)

Skrevet

velkommen hit da:) det er bra dere samarbeider godt, det gjør vi også, fordi om jeg har funnet the love of my life nå:P

Skrevet

Bra for deg ja, men trist for barna dine som nå risikerer en barndom i "kasteball tilværelsen".

Håper du hadde god nok grunn til å være egoistisk!

Skrevet

Også er det jo så mange hyggelige anonyme her inne... ærlig talt!!!

Du blir sikkert å klare deg helt supert! Og jeg mener barn har det bedre med å vokse opp med to hjem, enn ett hvor mor og far krangler så busta fyker...

Overse grinete anonyme og ha en flott helg videre!!!

Skrevet

Så bra at du føler deg lykkelig nå, ingenting er bedre for barna enn at foreldrene er fornøyde.

Lykkelige foreldre=lykkelige barn!

Og du anonym over her, dette er et aleneforeldre-forum, ord som kasteball i forbindelse med samvær er liksom ikke helt velkomment her, skjønner du.

Prøv chattten til Krf eller den katolske kirken, jerk!

Skrevet

ja det var gode grunner til det :-)

Har absolutt ingen dårlig samvittighet for det valget :-)

Å barna har det mye bedre nå enn de hadde det for en stund siden

Skrevet

Ærlig talt anonym, slike som deg trenger vi ikke her inne, klarer du ikke å komme med noe litt mer positivt synes jeg du kan holde deg for god til å skrive noe som helst.

Det hadde vært mer egoistisk å leve i ett forhold med krangling, stakkars barn som ville blitt utsatt for foreldrenes uenighete HVER dag.

Flott superglad at dere har tatt en avgjørelse som var til det beste for alle:)

Og velkommen til oss, slike som anonym får du bare overse, hender innimellom at det kommer slike sure oppgulp fra bittre kjerringer som kunne trengt seg ett ligg eller to :)

Skrevet

La nå heller barna være kasteball enn å la de leve i et hjem med krangling da.

Skrevet

God you are such a bitch!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...