Gå til innhold

Hei Karomamma og Gummelillan!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fint å se dere. Nå har jeg ikke sett dere her på en stund. Håper ditt nærvær betyr at skulderen er bedre, Karomamma.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallais jenter! Koselig å se snuten!!!

håper dere har det fint i forsommertida!

Skrevet

Hei på dykk!! Takk som spør :)

Nei, dessverre skal jeg helst ikke være hverken her eller der eller noe sted som involverer skriving på PC... Men jeg må bare av og til da... For å si som min datter: Bare litt litt litt, pliiiiis!

Jeg jobber halvt frem til ferien og det ser ut til å virke i hvert fall. Det er vondt, men blir ikke verre og det er da noe!! Jeg følger med da :)

Skrevet

usj... jeg syns den drøyer veldig den skuldra... er den i trassalderen?? typisk skuldre å være sur tenåring i lang lang tid... hvor mange ting har du prøvd for å bli bedre?? tusen millioner, vil du ha tips og råd, eller bare ro og fred i armen? :-)

Skrevet

Hei, hei på dere også.

Jeg har hatt en litt mer enn normalt hektisk vår, men nå begynner jeg å få hodet over vann... I kveld skulle vi bare være hjemme og slappe av, men det betydde tydeligvis at Gummismannen (han tynne svenske vet du Dritgrei) skulle glo på fotball hele kvelden. Jeg sitter her og liksom forsøker å finne leiebil til ferien, men da var det veldig hyggelig å titte inn og si hei da vet du ;-)

Skrevet

vedlig koselig å se dere igjen begge to!!

klemming til dere begge!

Skrevet

Ja, usj og æsj! Det tar vanligvis opptil et år før det er over... Jeg har hatt det samme i den venstre skulderen for noen år siden, men da kom det etter en fæl takling på fotballbanen. Trodde de... Det tok to år å finne ut av hva det var og jeg var innom mange kjekke menn i hvite frakker og inni tromler og alt mulig. De vet at det heter "frossen skulder" i hvert fall.

Jeg prøvde alt som kan tenkes forrige gang, men det eneste som funker er å holde den i ro... Smertestillende og ekle kortisonsprøyter kan lindre smerten, men ikke helbrede. Jeg gidder ikke det denne gangen. Det går over av seg selv, rett og slett. Sånn er det med den saken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...