winneboo Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har bestilt voksing før jeg reiser til syden i en salong. Har aldri gjort det i en salong før så lurer på et par ting. Blir det best resultat hvis man lar det gro litt før? Å ca hvor lenge skal man la det gro? hehe litt flaut å spørre om men håper noen vet.
bente69;) Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Greit at håra er så lange at de får godt feste i voksen, på en annen måte må det ikke være for langt. 2-3 mm er nok greit å ha, hvor lang tid det tar å få ut det vet jeg ikke, kanskje 2 uker?
NoDoubt Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Jeg vokser ca. hver 4 uke. Var i dag og ville da ha ny time om 3 uker det mente hun var for tidlig. Så ja, det må være litt lengde på håra.
mamma til to=) Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 de sier at en burde spare to uker før. Jeg betaler 550 for legger, lår og brasiliansk.
NoDoubt Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Brasiliansk? AU!!! Tok bikinikanten i dafg og det var faen vondt! Vondt når hun nærmet seg toppen på berget. Og toppen på berget blir jo tatt med brasiliansk. AU!!!!
mamma til to=) Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 He he, første gangen var skikkelig vond. Men går ganske greit egentlig. Jeg synes nesten det er værre på skinn beinet på leggen jeg da, men er vel den eneste som synes det sikkert. =)
stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Tror jeg er skikkelig pyse... Greier ikke å få meg til å vokse...
NoDoubt Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Vokseren min sier at de fleste syns leggene og armhulene er verst. Men toppen på berget vil jeg ikke ta!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå