Kristine_88 Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg lurer på nå jeg blir gravid neste gang? akkurat mistet :( blødd i 3 uker... går det bra da? gutt eller jente? ser du også når vi flytter? f. 290588 han f. 090473
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 hm.. føler september/oktober på deg, føler det da blir en jente tror det kommer itl å gå bra da:) klarer ikke noe på flytting, beklager. Spø tilbake jeg da, siden du skriver det i innlegget:) ser du noe giftemål elelr baby på meg? jeg 051083 han 030380
Kristine_88 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2008 du er ikke den eneste som sier sept/okt. hehe..så da får vi håpe da og at alt går bra:) ser to små faktisk...ei jente..men ser du har ei fra før i nicket ditt..men trur du får en gutt til neste år altså...hmm...føler mest vinter på deg..at han kommer da..er usikker faktisk... (ikke så lenge siden jeg sto opp, hehe) giftemål trur jeg vil skje på høsten...trur mest høsten 09 :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå