L@boline Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Er det noen som vet om det er noen sammenheng mellom mye kynnere og lengden på fødselen? Kynnere er jo livmoren som trener til fødselen, og med mengden kynnere jeg har så burde jo livmoren min være klar for OL.
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Helt enig :-) Vi får håpe på det!!
enik<3M06&L08<3 Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 jeg vet ikke om det har noen sammen heng, men jeg vet hva du snakker om, hehe... burde klare og føde 4 unger på 2 timer jeg med alle disse kynnerene...
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har også masse kynnere! De siste dagene (og ikke minst på nettene) har jeg hatt mer og mer kynnere og de har blitt stadig kraftigere. I tillegg til en kjapp fødsel så håper jeg også at den økende aktiviteten er et tegn på at fødselen nærmer seg!
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Samme her! MASSE kynnere! Og hvis når jeg begynner å gå blir magen steinhard og den høyre foten min mister på en måte blodtillførselen føles det som...ekkelt! må stoppe opp og riste den!
anette&tutta mari :) Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 jeg har også masse masse kynnere.. har hatt 3 lange og ubehagelige kynnere bare på ti minutt nå.. magen blir steinhard og nå er livmora så høyt oppe at det presser på lungene når jeg har det! istad når jeg var ute og gikk tur så måtte jeg bare stoppe opp, kynnere og nedpress... er 33+2 idag, men har hatt sånn lenge.. gla jeg ble sykmeldt for er ikke noe særlig å ha det sånt når man er på jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå