Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 men her sitter jeg og dibber isteden.........hmmm...........tror igrunn morgendagen kan bli litt hektisk, for jeg har ikke gjort en dritt annet enn å kose meg i dag;-DD Jeg som hadde store planer om å stryke noen plagg, vaske noen gulv og skifte på sengene før vi drar...........jaja......Det kommer en dag imorgen, du må tro og håpe at i morgen........blir det soooool........og da blir det ihvertfall ikke gjort en dritt her i huset;-D Godt jeg kan bestikke eldsta med noen lapper, for å komme hjem til strøkent hjem etter ferien da;-D
Karomamma Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Kooooose seg er BRA for liten og stor!! Jeg har (eh... hadde) planer om alt mulig, jeg også. Har til og med laget kjøttkakedeig for å steke opp søndagsmiddagen på forhånd... Vi får se om det blir noe....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Hvis ikke så får du la Karosnuppa og vennene hennes bruke den til å leke at de lager middag med istedet:-) Mye artigere å leke med ordentlig mat enn sånn plastikkmat altså!! Da blir du kuleste mamman i gata:-))
Karomamma Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Hmmm... hadde i grunnen nok trøbbel da de fikk lage smoothies selv her om dagen. Mye gøyere å hive bananer og bær oppi blenderen enn å drikke den etterpå... PS: Jeg ER den kuleste mammaen i gata
Karomamma Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Og Karopappa er også kulest. Du skulle vært flue på veggen i forrige uke da han tok keyboardet på batteri med ut på fellesplenen og spilte OL-floka og andre hits for kids. Ha ha, minidisco de luxe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2008 Så utrolig kult!!! Det er sånne pappaer alle barn skulle hatt og sånne lekne mammaer:-) Det er gøy for ungene og supertøft for naboungene:-)
Dailis Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Deilig å kose seg da:) Og deilig å kunne komme hjem til strøkent hus. Men utrolig hva man kan får gjort på en dag også Unnskyld at jeg spør, men hva er stripa du skulle farge?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2008 Hehehe, det grå på hodet:-) Slapp av.......ingen strabasiøse farginger av andre striper:-)) Hahahahahaha!!!
Karomamma Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Ha ha, det lurte jeg også på, men turte ikke å spørre... Bra Dailis
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. juni 2008 Fjollejenter;-D Jeg kan godt fortelle noen artige historier om farging av striper jeg. Men det gjør jeg ikke her inne altså. Det får bli på en jentekveld;-DDD
♥Snulder Skrevet 13. juni 2008 #11 Skrevet 13. juni 2008 hmmmm.... etter å ha lest dette innlegget... så får jeg slike rare flashbacks til filmen Gremlins.....!!!! Stripa liksom..... hehe Klatten.... jeg synes du er mer av den søte Gizmo-typen altså;=)
Dailis Skrevet 13. juni 2008 #12 Skrevet 13. juni 2008 Hehe, jeg stusset litt på den ja...... får vi vente på en jentekveld da:P
Karomamma Skrevet 13. juni 2008 #13 Skrevet 13. juni 2008 HAHAHAHA! Er det ikke de som blir helt ville i nikkersen når de får vann på seg? Pass på stripa di når du bader, Klatten!!
♥Snulder Skrevet 13. juni 2008 #14 Skrevet 13. juni 2008 Ohhh my... hun skal jo bade i 3 uker... Verden kommer til å koke over av slike små rare vesener....hehehe...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 14. juni 2008 Hihihihihihi................me lyt no sjå da:-DDD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå