Gå til innhold

Skulle farge stripa jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

men her sitter jeg og dibber isteden.........hmmm...........tror igrunn morgendagen kan bli litt hektisk, for jeg har ikke gjort en dritt annet enn å kose meg i dag;-DD

Jeg som hadde store planer om å stryke noen plagg, vaske noen gulv og skifte på sengene før vi drar...........jaja......Det kommer en dag imorgen, du må tro og håpe at i morgen........blir det soooool........og da blir det ihvertfall ikke gjort en dritt her i huset;-D

Godt jeg kan bestikke eldsta med noen lapper, for å komme hjem til strøkent hjem etter ferien da;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kooooose seg er BRA for liten og stor!!

Jeg har (eh... hadde) planer om alt mulig, jeg også. Har til og med laget kjøttkakedeig for å steke opp søndagsmiddagen på forhånd... Vi får se om det blir noe....

Skrevet

Hvis ikke så får du la Karosnuppa og vennene hennes bruke den til å leke at de lager middag med istedet:-)

Mye artigere å leke med ordentlig mat enn sånn plastikkmat altså!!

Da blir du kuleste mamman i gata:-))

Skrevet

Hmmm... hadde i grunnen nok trøbbel da de fikk lage smoothies selv her om dagen. Mye gøyere å hive bananer og bær oppi blenderen enn å drikke den etterpå...

PS: Jeg ER den kuleste mammaen i gata :)

Skrevet

Og Karopappa er også kulest. Du skulle vært flue på veggen i forrige uke da han tok keyboardet på batteri med ut på fellesplenen og spilte OL-floka og andre hits for kids. Ha ha, minidisco de luxe :)

Skrevet

Så utrolig kult!!!

Det er sånne pappaer alle barn skulle hatt og sånne lekne mammaer:-)

Det er gøy for ungene og supertøft for naboungene:-)

Skrevet

Deilig å kose seg da:)

Og deilig å kunne komme hjem til strøkent hus. Men utrolig hva man kan får gjort på en dag også :P

Unnskyld at jeg spør, men hva er stripa du skulle farge?

Skrevet

Hehehe, det grå på hodet:-)

Slapp av.......ingen strabasiøse farginger av andre striper:-))

Hahahahahaha!!!

Skrevet

Ha ha, det lurte jeg også på, men turte ikke å spørre... Bra Dailis :)

Skrevet

Fjollejenter;-D

Jeg kan godt fortelle noen artige historier om farging av striper jeg. Men det gjør jeg ikke her inne altså. Det får bli på en jentekveld;-DDD

Skrevet

hmmmm.... etter å ha lest dette innlegget... så får jeg slike rare flashbacks til filmen Gremlins.....!!!!

Stripa liksom..... hehe Klatten.... jeg synes du er mer av den søte Gizmo-typen altså;=)

Skrevet

Hehe, jeg stusset litt på den ja......

får vi vente på en jentekveld da:P

Skrevet

HAHAHAHA! Er det ikke de som blir helt ville i nikkersen når de får vann på seg? Pass på stripa di når du bader, Klatten!!

Skrevet

Ohhh my... hun skal jo bade i 3 uker... Verden kommer til å koke over av slike små rare vesener....hehehe...

Skrevet

Hihihihihihi................me lyt no sjå da:-DDD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...