winneboo Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Hva heter den og hva betalte dere for den? Tenkte jeg skulle kjøpe en men usikker på hvem. Jeg er mest opptatt av å høre på musikk, er ikke så nøye om man kan ta bilder eller ikke. Hørt mye bra om Apple Ipod Touch, noen som har den?
cherry coke Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har den og er strålende fornøyd. Eneste minuset er at den er veldig sensitiv, men det er bare å ta på låsen så går det bra. Aner ikke hva den kostet. Fikk den med broren min helt uten grunn=)
LadyLuck & Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 er veldig fornøyd med min touch (julegave av min bror da han mista min gamle ipod, en andregenerasjons dritt pod) men skulle jeg kjøpt, tror jeg jeg hadde gått for i-phone, vet netcom selger den
furia Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har hatt 1.generasjon Ipod, og Ipod nano. Har nå Touchen og er kjempefornøyd. )
winneboo Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2008 i-phone? er det en mobil da eller? Kjøpte meg mobil til 4000 i desember så trenger ingen ny..hehe..første og siste gang jeg bruker så mye penger på en tlf for å si det sånn. Så nå får jeg bare ha den jeg har..hehe
novembergutt <3 Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Husker ikke hva de heter, mer er en 30GB både for musikk, film og bilder. Betalte over 2700,- og er ikke fornøyd. Den tåler lite, dårlig lyd og blir fort fri for strøm. Neste gang jeg kjøper meg noe for og høre på musikk, blir det ikke ipod, men heller et billigere alternativ som sikkert er mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå