Dronningen! Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 HVordan kan dere lese ut av dette innlegget http://www.dinbaby.com/forum/thread/137997586 at barnet enten har autisme eller kiss-kidd??? Har dere utdannelse til å uttale dere på grunnlag av kun de få settningene til hi i den andre tråden? I så fall så bør alle eksperter på disse områdene si opp jobben sin for her er det to stykker som kan diagnostisere barn uten å ha sett de OG på grunnlag av av et innlegg fra en lettere frustrert mor!!
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Ja litt skummelt det der..... jeg får legge til et flott standard dib svar jeg da; Ungen min var slik HI beskriver og hun er heeeeelt normal i dag:)
Dronningen! Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Ja det er veldig skummelt og voksne mennesker bør da for fanden skjønne bedre?? Kan jo skremme nattesøvnen fra en stakkars mor:o)
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Jeg skvatt litt selv faktisk hehehehe oi autisme faktisk!!
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 men jises da, hadde jo ikke stilt noen diagnose da.. MEN som jeg også skrev "men mulig han bare vil ligge alene da?:)"
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Joda.... enten eller liksom:) Skjønner fortsatt ikke hvordan tanken datt ned i hodet ditt jeg da.....ungen er jo ikke 2 uker en gang.
Dronningen! Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2008 Men kjære deg, det bitte lille frøet du sådde kan faktisk ta nattesøvnen fra enkelte, du skjønner det? Svigerinna mi mente at jeg burde gå på helsestasjonen og få sjekket hørselen til datteren min - hun trodde hun hadde dårlig hørsel. De påfølgende nettene sov jeg utrolig dårlig, 1. fordi jeg var redd for at det kunne være noe galt, 2. fordi jeg ikke skjønte det selv og 3. bekymret mor! Var det noen ting?? Nei det eneste var litt væske i mellomøret etter en ørebetennelse. Å slenge ut av seg diagnoser kan faktisk gjøre en frustrert mor letter hysterisk...
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 Sønnen min ble så smått diagnosert autist her inne han å fordi han ikke kjenner særlig smerte...
Dronningen! Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2008 Det er fint 2 kjønn osv... Innleggerene har vel lest en artikkel om autisme og da MÅ det jo være det!! Helt utrolig.
Dronningen! Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. juni 2008 Det er ikke meg du skal beklage til.... ... det skal du gjøre til den frustrerte moren i den andre tråden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå