♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg ble 16 uker i dag, og jammen dukket ikke de første kynnerene opp også.. Synes det var liiiiiitt tidlig og håper alt er fint likevel...
bezzy Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 jepp eg ha hatt kynner sidan vertfall veke 16..bruker å sette meg ned å slappe av når dei kjemme..er ikkje farlig so lenge dei ikkje blir vonde..men kan vere veldig ubehagelig, er i veke 22 no:)
temine Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Her begynte kynnerne i uke 12!!! Fikk helt sjokk, for jeg oppdaget ikke bare kynnerne, jeg oppdaget og at livmoren nådde helt opp til navlen allerede da. Hadde mye kynnere i starten, når etter jeg tippa uke 20 har det blitt færre, nå har jeg bare en 3-4 stk om dagen som jeg legger merke til. Sist hadde jeg ikke kynnere før i tredje trimester, kan vel ha noe med flere fødsler å gjøre?? Unasett, det er ikke farlig, så lenge de ikke blir regelmessige da.
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2008 Jeg hadde ganske tidlig kynnere forrige gang også, men tviler på det var like tidlig som denne gangen.. I tillegg har jeg en venninne som mista på denne tiden for en stund siden, også hun hadde kynnere et par uker før ul.. Er vel derfor jeg er litt nervøs tenker jeg... Forrige gang hadde jeg vonde kynnere etter sex, så da måtte vi være forsiktige med det... Kvelden før fødselen starta fant jeg ut at nå var det jo ikke så nøye med lenger, var jo nær termin, bare 9 dager til! Neste morgen så begynte vannet å gå Spørs om vi må være litt forsiktige denne gangen også
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2008 Uke 12 er jo jammen tidlig! Bra det ble mindre etterhvert... De sier vel at kynnere er livmoren som øver seg til fødsel, så sånn sett er det jo positivt at den starter tidlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå