♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg ble 16 uker i dag, og jammen dukket ikke de første kynnerene opp også.. Synes det var liiiiiitt tidlig og håper alt er fint likevel...
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Jupp... Har hatt det konstant siden uke 15-16.. Ble sykemeldt 50 ganske tidlig og 100% for litt over en måned siden.. Har termin 8. august! Fått Bricanyl som jeg tar 2 ganger om dagen.. Hjelper litt på de vondeste "takene".. Ellers et supert svangerskap (selv om jeg har måtte ta det helt piano :-)) Lykke til videre i svangerskapet :-))
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har også hatt kynnere fra ca da, litt før også husker jeg rett.. Veldig tidlig, og veldig irriterende, for nå er jeg i uke 29 og får kynnere av alt... =(
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2008 så du får medisin mot dem? Var det effekt av dem da? Tar heller kynnere enn bekkenløsning for å si det slik:)
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2008 Det blir jo egentlig litt travelt hvis det blir slik her... Har en ettåring å bære på, og husker fra sist at jeg fikk kynnere av å løfte, og andre små kraftanstrengelser... Ble tidlig sykemeldt da... Kan jo ikke bli sykemeldt fra min egen sønn;) (heldigvis;) )
marien - FØDEKLAR! Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Samme "problem" her. Får kynnere bare av å gå noen meter bortover stuegulvet, og er bare 21 uker!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå