GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Kanksje teit å skrive her ikke for å være negativ eller slem. Men dere som har hatt MA merket dere at dere hadde det eller fant dere det ut på UL? Begynner man å blø? Var på UL mandag og så et bankende hjerte, men er nå redd for at det har gått galt, ikke så kvalm som, før og mistet litt symtomer =( er 6+5 i dag.. klem
Tirilmor82 Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Jeg blødde litt, og dro da til legen, som henviste til UL, og der ble det konstatert.. Men merka det ved at jeg blødde litt på papiret (uten at det var en SA). Hør evt. med legen over helga om du synes alle symtomene er borte, og så får legen henvise deg til ny UL, så får du om ikke annet stilnet frykten din. Men det er nok helt sikkert i orden, er jo veldig gode sannsynligheter for det når du har sett dunkende hjerte (selv om jeg VET hvordan du føler det, er bekymret jeg også, selv om jeg så et dunkende hjerte for halvannen uke siden). Et godt tips er å ikke være så masse inne her også.. Har erfart at det gjør en mer bekymret.. Så jeg prøøver å begrense det, selv om det ikke er lett :) Krysser fingrene for deg!!! Klem!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Takk for svar=) Er litt trøtt og i dag morres fikk jeg skikkelig brekkninger=( Håper alt er bra.... Tror jeg faktisk har lagt på meg litt=( er 167 og vide 52 kilo før jeg ble gravid nå veier jeg 55:S hjeeeeeelp lykke til du oxo=)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Jeg merket ikke at jeg hadde hatt en MA!Men for min del hadde jeg litt bunt utflod da jeg var i uke 6!Og på ul i uke 10 fant de ikke hjerte, og det hadde vært dødt sca siden uke 6! Hadde ikke smerter eller noe annet! Har du opplevd en MA tidligere?Hvis ikke må du ikke tenke på det!!Da må du leve i den troen at det skjer ikke deg! Og når du allerede har sett et bankende hjerte er jo det kjempe bra!Da minker sjangsen for å miste, enda mer!! Nyt graviditeten, og kanskje hopp over innlegg med ma/sa . Har selv opplevd to sa og en ma, men i går så jeg et bankende hjerte, og nå skal jeg bare nyte det:) Symtomer kommer og går, veldig vanlig! Masse lykke til, og håper du klarer å slappe litt mer av, med tiden:)
Giinaღ Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Merket ingenting. Var på tilfeldig UL i uke 10. Spiren var altfor liten og ingen bankende hjerte. Hadde mistet det i uke 6-7 en gang. Må si at jeg hadde lite symptomer fra før, men var fortsatt uggen og lite matlyst. Puppene var vel ikke såre lenger mener jeg å huske. MEN... det er vanlig at symptomer kommer og går litt også. Skal på ny ul nå neste uke. Må si jeg gruer meg veldig denne gangen. Har virkelig ikke lyst å måtte gjennom dette en gang til. LYKKE TIL!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå