bruse Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 jeg liker pampers best. Syns libero er mer klumpete, tykkere på et vis. Om de er bedre sånn objektivt sett vet jeg ikke.
2hærligegutter Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Det må du vel nesten prøve deg frem på. hos meg har det hvert pampers som har passet best på guttene mine, spes active fit. Han eldste kunne aldri bruke up and go bleier, tissa rett igjennom og han fikk sopp på rumpa av libero. Minsten nå blir fuktig igjennom libero selv om de virker tykkere, men pampers activ fit som er så tynne holder en hel natt uten uhell. Det med bleier er veldig individuelt.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Enig, synes Pampers sitter best. Libero blir klumpete.
tittentei... Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Hei! Jeg liker Pampers best.Har prøvd noen ganger med libero,men in genting slår pampers hos oss iallefal:) Hadde pampers til min første gutt også.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 liker pampers best, den som heter dry... var VELDIG plaget med lekkasje med både libero og acitve... så vi bruker ken denne.. men smak og behag...
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Liker begge på hvert sitt vis, men synes Libero holder lenger på tisset om natten og den holder stumpen tørr. Mens jeg synes Pampers har bedre passform, så bruker den noen ganger på dagtid. Har dog opplevd at avføring kan komme ut på sidene her, har ikke plagdes med det på Libero. Dette er da snakk om bleier fra 3-6 kg. Kommer til å prøve begge typene når vi må ha større også jeg, er ikke annen måte å finne det ut på!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 Jeg synes libero er best. Mine små, får begge utslett av pampers, og kan ikke bruke dem.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 14. juni 2008 #10 Skrevet 14. juni 2008 Jeg liker Pampers best,men har merket at det er forskjell fra baby til baby. Vi brukte Libero 1 i begynnelsen men da vi skulle gå over til 2, lakk det sånn at vi byttet til Pampers.
Barbafin Skrevet 14. juni 2008 #11 Skrevet 14. juni 2008 Har prøvd begge deler, men for oss passer Libero best.
1, 2, 3!!! Skrevet 14. juni 2008 #12 Skrevet 14. juni 2008 Her bruker vi Pampers. Mest fordi jenta vår som nå er 4 fikk sopp av Libero. Har prøvd Libero på sistemann, nå 11 dager, men likte Pampers best. Førstemann, nå 7 år, brukte Libero uten problemer.
mamman til to gutter Skrevet 14. juni 2008 #13 Skrevet 14. juni 2008 Hos oss har libero fungert best. med pampers opplevde vi lekasje av bæsj langt oppover ryggen selvom bleia var nesten ny og tom...:-(
Kjukka Skrevet 14. juni 2008 #14 Skrevet 14. juni 2008 Vi har brukt Libero på nettene og Pampers på dagtid... Libero holder bedre på tisset, og hun sover jo fra 19 - 07, så da er det greit at hun er tørr. Pampers er ikke fullt så klumpete, men holder dårlig på tisset. Må nesten bare prøve deg frem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå