Gå til innhold

hvordan ser et perfekt underliv ut da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

virker som om mange her er missfornøyde,men vet at det er stor forskjell i smaken til gutta der ute:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel eneste jeg som vet akkurat det her inne:-)

Skrevet

Tror ikke mannen min kunne brydd seg døyten om formen på klitoris og kjønnsleppene mine. Han hadde nok vært like kåt og glad uansett, kjenner jeg han rett:)

Skrevet

ikke hvis han har et saammenlikningsgrunnlag:-)

Skrevet

Pussig spørsmål :-) Tviler på at du får så mange forklaringer på det gitt.. Hvordan skal man forklare det egentlig? Og tror neppe det kommer så mange bilder av "perfekte" underliv i albumene heller ;-)

Jeg, for min del, har ikke sett så mange "jentetisser" så jeg har ikke så mye å sammenligne med gitt. Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg heller aldri til å studere en jentetiss heller ;-)

Skrevet

mannen min har klart å lire ut av seg at jeg hadde den fineste fitten han hadde sett, og det sa han mitt i akten... jepp:) høøh

Skrevet

Har fått høre mange gange at jeg har en utrolig deilig og fin fitte (hatt endel sexpartnere). Hvordan skal man forklare åssen man ser ut... Liten eller "normal" klitoris, ytre kjønnsleppene er større enn de indre. Den ene indre leppen er bittelitt lang og stikker litt utenfor de ytre (samboeren min elsker den og sier det ser ut som om den geiper... :))

Den perfekte fitta finnes vel ikke. Noen elsker store lepper, stor klitoris...Smaken er som baken!

Skrevet

det ser ikke ut som mitt ihvertfall.....hehehehehe

Etter 3 svangerskap og mye vektoppgang har jeg fått skikkelig bollemus. Men hvordan slanker man liksom "musa" ?

Skrevet

og noen liker baken også;)

Skrevet

Jeg er slank og har alltid hatt bollemus og guttene elsker det. Har hatt 8 sexpartnere, og alle har sagt at jeg har et kjempenydelig underliv. Synes ikke det er så værst selv. Er helt normalt liksom. Ingenting henger ut eller er stort eller for smått. Men jeg tror vel egentlig at alle underliv er normale ? Alt er normalt liksom?

Skrevet

Det ser ut som mitt;) hehe... og ditt.... og alle andre sitt;)

Skrevet

uten kjønnsvorter og herpesutbrudd må være de fineste :-)

Og røde prikker etter barbering og kviser :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...