Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 virker som om mange her er missfornøyde,men vet at det er stor forskjell i smaken til gutta der ute:)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 er vel eneste jeg som vet akkurat det her inne:-)
LilleBjella Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Tror ikke mannen min kunne brydd seg døyten om formen på klitoris og kjønnsleppene mine. Han hadde nok vært like kåt og glad uansett, kjenner jeg han rett:)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 ikke hvis han har et saammenlikningsgrunnlag:-)
Mamsen86 Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Pussig spørsmål :-) Tviler på at du får så mange forklaringer på det gitt.. Hvordan skal man forklare det egentlig? Og tror neppe det kommer så mange bilder av "perfekte" underliv i albumene heller ;-) Jeg, for min del, har ikke sett så mange "jentetisser" så jeg har ikke så mye å sammenligne med gitt. Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg heller aldri til å studere en jentetiss heller ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 mannen min har klart å lire ut av seg at jeg hadde den fineste fitten han hadde sett, og det sa han mitt i akten... jepp:) høøh
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Har fått høre mange gange at jeg har en utrolig deilig og fin fitte (hatt endel sexpartnere). Hvordan skal man forklare åssen man ser ut... Liten eller "normal" klitoris, ytre kjønnsleppene er større enn de indre. Den ene indre leppen er bittelitt lang og stikker litt utenfor de ytre (samboeren min elsker den og sier det ser ut som om den geiper... ) Den perfekte fitta finnes vel ikke. Noen elsker store lepper, stor klitoris...Smaken er som baken!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 det ser ikke ut som mitt ihvertfall.....hehehehehe Etter 3 svangerskap og mye vektoppgang har jeg fått skikkelig bollemus. Men hvordan slanker man liksom "musa" ?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 Jeg er slank og har alltid hatt bollemus og guttene elsker det. Har hatt 8 sexpartnere, og alle har sagt at jeg har et kjempenydelig underliv. Synes ikke det er så værst selv. Er helt normalt liksom. Ingenting henger ut eller er stort eller for smått. Men jeg tror vel egentlig at alle underliv er normale ? Alt er normalt liksom?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #11 Skrevet 13. juni 2008 Det ser ut som mitt;) hehe... og ditt.... og alle andre sitt;)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #12 Skrevet 14. juni 2008 uten kjønnsvorter og herpesutbrudd må være de fineste :-) Og røde prikker etter barbering og kviser :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå