Gå til innhold

Er det normalt

Anbefalte innlegg

Skrevet

å kjøpe ny vogn sånn gjennomsnittlig hver 3. måned??

Jeg tuller, jeg vet det er helt unormalt, men fader eller da.....det er tross alt attpåklatten min da og når muligheten er der, så hvorfor ikke liksom;-D

Vi kjøpte en ny vogn for noen måneder siden, som vi skulle ha med til Hellas......men jammen har frøkna strukket seg så mye på disse månedene at hun henger halvveis ut av den.......og da måtte mamman ta med seg snuppa og shoppe litt igjen......

Men dette er altså den siste - helt sikkert:-)

Den er 110 cm i liggelengde og kan brukes til vognperioden er over... Hun ligger som en dronning i den og har god plass, samtidig som den er liten og nett:-) En splitter ny DBS trille.......ny modell og sandfarget med orange og sorte detaljer;-) Og sånn farge har vi jo ikke hatt før......hihihihi..........jada, jeg vet jeg har vogndilla og la meg nå få lov til det da;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, har du link til den, eller? Leo stanger hodet i kalesjen på alle vognene sine... Men med 110 cm burde det være håp, for sååå ille er det da ikke enda ;-)

Skrevet

http://www.dbsbaby.no/

Har sjekket mange vogner og ikke funnet en eneste som har denne lengden! Så for oss med lange barn er den super. Og god å trille, lett å slå opp og ned og nesten full liggestilling:-) Helt super til vår bruk!

DBS Compact heter den og er veldig lik Emmaljunga Scooter, bare mye lenger da Scooteren er rundt 90 cm i liggelengde. Så 20 cm mer merkes:-)

Skrevet

Den var fin!! Grattis med ny vogn, lille rosa (eller var det mammaen...)!!

Stakkars Karosnuppa, hun har ikke fått en eneste ny vogn utenom reisetrilla :(

Skrevet

Stakkars stakkars Karosnuppa..........bare si ifra, for jeg har kjelleren full..........hahahahahahaha!!!!

Har faktisk tenkt til å kvitte meg med den røde fine som vi kjøpte sist, men ikke kommet så langt.............moahaaaaaa:-)

Det verste er at fjortis også har litt vogndilla og syntes den røde var så kul at den syntes hun vi måtte beholde, selv om rosa henger ut av den;-DD

Skrevet

Hehehe må le litt av deg :0)

Grattis med ny vogn, den var jo bare kjempe stilig da....!!!!

Skrevet

Du kan selge dem på FINN.NO vettu, det er der vi kjøper vogn :)

Skrevet

Fniiiis...........takk takk:-D

Og like moro hver gang....og siden dette er den siste så er det slutt på moroa da..........eller??

Tror jeg må begynne å pushe tantebarna litt jeg;-D

De var her isted og alle tre har sagt flere ganger at de tar det som en selvfølge at jeg er stand in for søsteren min den dagen de får små - og det er jeg så stolt av:-))

Tenk for en ære!!!

Skrevet

Veldig fin vogn!!! Leo var over 90 cm på 2 årskontrollen og ser ikke ut som hun har tenkt å stoppe med det, så spørs om vi ikke får herme etter lille, lange Rosa

Skrevet

Herm i vei dere:-)

Frøkna her også er uvanlig lang for alderen. Mange som møter henne tror hun er 3 år og ikke 2.......

Skrevet

Hahaha!!! Gratulerer med ny vogn!!! Igjen!!!!

Skrevet

Ehem.............takk...............smiler litt blygt og beskjemmet..............hihihi.....................men rosa er fornøyd med nyvogna og har sovet som en dronning i den i dag;-DD Så da så!!

Skrevet

Kan ikkje sei eg vart overraska over det nye kjøpet ditt Klatten.... like greit når en har litt dilla på vogn syns nå eg!

Og så blir vi andre i godt humør av å lese om det, ikkje minst.Sjølv kjøpte eg ny trille til vesla når vi var i England, ei MacLaren vogn som eg har hatt so lyst på, og den var berre heilmaks!

Arti med noke nytt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...