Gjest Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Define shampo og balsam faktisk. Pleier alltid bruke produkter jeg kjøper hos frisøren, men de stod ikke i dusjen så da ble det ikke sånn hehehe. OK. Poenget mitt er at jeg ikke kan huske sist håret mitt var så fint. Utrolig mykt, glatt og blankt. Passe luftig. Helt annerledes enn når jeg har brukt de andre produktene. Kan jeg konkludere med at Define faktisk er bedre??
balsam Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 det er visst fordi at butikk shampooer legger seg utenpå håret og jukser det til å se fint ut uten at det egentlig er det,,=/ har jeg hørt..
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Tror det heller er det at du har byttet merke. Jeg ser det at håret mitt er finest om jeg har brukt et merke en stund, også bytter. Innbiller meg at håret blir litt 'immun' etter en stund, og at en bør bytte merker litt sånn inni mellom.
LadyLuck & Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 konklusjonen er vel at define inneholder store mengder silikon. Håret ser og føles fint, men er rett og slett et tynt lag med silikon på det, noe som ikke er bra for håret. Frisøren jeg går til er veldig grei, og vet jeg ikke har råd til frisørshampoo, hun anbefalte herbal essenses, den gule orginale med kamille. Er vist den shampoen på markede som kommer nærmest frisørshampo. Bruker den nå (brukte sunsilk før) og er kjempefornøyd
prekæs Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Det kan du muligens. Selv har jeg erfaring med at håret kjennes tungt og flatt etter lengre bruk av billigsjampooer. Men hadde jeg funnet en billigsjampoo som gjorde at jeg ikke trengte vaske håret daglig, hadde jeg brukt den og ikke den jeg bruker vanligvis til 200 kr flaska. Når jeg tenker meg om er den ganske økonomisk, tross alt da håret ikke bør vaskes mer enn ett par ganger i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå