Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 hvordan man får så behov for å gjøre noe for mennesker som opplever døden tett på....... Gode nabodamen mistet sin far nå i kveld og etter tårer og litt voldsomme følelser inni denne kroppen, så måtte vi bare gjøre noe......sambo tente lys på hele terrassen deres og på trappen vår, jeg vannet blomstene deres...... Ikke noe store greier, men noe jeg vet av egen erfaring varmer hjertet når man er litt lost....... Hadde en lang og nær samtale med henne i morges, og dette skjedde i kveld. Det har gått fryktelig fort og sjokket er nok stort........litt trist at vi skal reise fra dem i morgen, men de vet vi er med dem i tankene våre.....uansett avstand......Sånn er det jo med gode venner.....
Gummelillan Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Tenker de er glade for at akkurat dere er naboene deres midt oppe i alt det vonde.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Vet du hva, akkurat sånn følte jeg det når det stormet som verst her også.....da er det jammen en velsignelse med snille mennesker rundt seg....
Karomamma Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Det var flott gjort av dere!!! Det er fint å vite at noen i nærheten stiller opp for en, men det vet jo du alt om Godt å gi noe til andre også, men det vet du også alt om. Fin du, Attpåklatten!! Nå tente jeg lys for pappaen hennes her på verandaen vår et stykke unna
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2008 Åhhh............så fikk du meg til å gråte litt igjen;-D Det var koselig av deg.... Det er fint med fine mennesker ja:-) Og du er en av dem vet du!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Ja, og så er det rart hvor mye en liten ting betyr i den sammenengen.... At noen setter på kaffen eller vanner blomstene...... Men naboen din er heldig som har deg i nærheten..... for er det noen som får folk til å føle seg vel og i varetatt er det jo deg:o) Og jeg er sikker på at de vet at du tenker på de, uansett hvor du måtte være.......
♥Snulder Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Det er akkurat den type omsorg som vil bli husket med varme!!! At dere er der og gjør de bittesmå tingene..... Folk flest tar en kjapp telefon og sier Kondolerer. Og så puster de lettet ut fordi de føler at de har gjort sin plikt:=/ Sagt det før... sier det igjen... Dere er flotte mennesker!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2008 Tusen takk for fine ord jenter:-) Idag har vi hatt en fin stund sammen, med gråt og prat og klemming........ Det er sterkt å stå ved siden av noen som er i den tilstanden en selv har vært for bare et sekund siden........ Ting kommer tilbake og blir forsterket. Så vi gråt for hverandre vi:-) Og snart kommer de bort hit og skal få nøkler til heimen. For det var ikke snakk om at noen andre skulle ta seg av hus og hage og post nei.......dette ville de... Har vært en rar dag egentlig...masse følelser.....tur til kiropraktor å knekke løs nakken før avreise, deilig når ting slipper litt......... Og med lille rosa og barnebarnet til naboen så har det vært en koselig dag tross alt:-) De er virkelig små engler disse ungene våre, som løfter humør og takknemlighet mange hakk når det trengs:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå