Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Tenk at sønnen din og nevøen min faktisk skal samme sted da! Jeg har surret for jeg trodde han skulle nord for Sinsen, men det er jo kun hvis det går bra:-) Nå er han vel installert på surpriseparty som eldsta mi og kjæresten hans har organisert:-) De har styra på hele uka og vi hadde vårt svare strev med hvordan han skulle lures:-) Det endte bra og han hadde blitt skikkelig overrasket fikk jeg beskjed om pr tlf av datteren:-) Rart at de små har blitt store og skal ut i verden!!! Jeg er vel nesten like spent som om det skulle vært min egen sønn:-D
Karomamma Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Snulder, du er jammenmeg populær, hehehe... Sånn som vi roper på deg hele gjengen Men det var ikke det jeg skulle si her jeg sniker meg inn på tråden altså. Såkult at de skal på samme sted!! Da må jo dere massevis av ganger nedover på Sørlandet på besøk
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Ja det var lurt!!!! Og du stiller vel hver gang går jeg ut fra:-DD
Karomamma Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Oh yes!! Spesielt i sommerhalvåret vettu... Ikke langt til Kjevik
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2008 Da booker vi midten av juli da;-DDD
Karomamma Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Jøss da, no problem. Ta med redningsvest, digert badehåndkle, chille-på-terrassen-mens-det-er-fyr-i-utepeisen-klær, tomme mager, vin og godt humør
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2008 Åh det blir koselig:-) Vi gleder oss masse! Men det som kan bli et problem er at vi kommer til å kose oss så mye at vi nekter å reise igjen.......synes du ser oss eller......Snulder og jeg lenket sammen til et tre utenfor-.............hahahahaha!!!
Karomamma Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Ha ha ha, skulle oppholdet strekke seg over flere uker, dukker nok de nysgjerrige hytteeierne opp og lurer på når vi har tenkt å la dem får bo der igjen
♥Snulder Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 Artig ja!! Men de er jo så maaange i år:=/ 5000 stk som skal kjempe om ca 1500 plasser fordelt i hele Norge.... Det er faktisk flere i klassen til Marius som skal nedover... Forøvrig så var det en flott hytte-okkupajsons plan du la frem...hehe.. Chilling på verandaer foran utepeis er jeg nemlig VELDIG god på;=)
Karomamma Skrevet 13. juni 2008 #11 Skrevet 13. juni 2008 He he... da kan dere jo lenke dere fast til utepeisen med hver deres redningsvest....
♥Snulder Skrevet 13. juni 2008 #12 Skrevet 13. juni 2008 Høhø... noe sier meg at det ikke egentlig er så veldig lurt å lenke seg fast til den;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 14. juni 2008 Utepeis og redningsvest ja..........Om vi sørger for nok rødvin og Strawberry Daiquiries som sambo kan mikse så går det vel på et vis;-D Mooooahaaaaaaaaaaaaaaaaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå