Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Minsten har plutselig kutta ned til 1-gangssøvn om dagen.. ALTFOR lite! Snuppa på snart 4 har akkurat slutta og sove på dagen.. Lillebror vil nå bare sove en liten lur på formiddagen, som i dag, 2 timer.. det er jo altfor lite! Han er stuuuptrøtt!! Ikke vet jeg hvordan han skal få sove mer heller. Jeg triller med han på morningen, da sover han. Blir han trøtt igjen på ettermiddagen, så legger jeg han i vogna, men nei... da skal han ikke sove... Noen tips??
pøber´n & je Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Elias var også rundt den alderen da han gikk fra to til en dupp pr dag. Hvor lenge har han kun sovet en gang da? Det tar noen dager før han stabiliserer seg, så det blir nok litt surving i starten.
Libido- Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Gutten vår sov kun en gang om dagen fra han var 6 mnd. (2 timer)
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Han har vært litt frem og tilbake... her om dagen sov han 4 timer, da var han litt mer happy enn i dag og i går.. Snuppa sov 2 ganger på dagen ffrem til ho var 2 år, hun.. Forskjell på folk ja! )
Bergene Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Jeg syns det er mye jeg, hehe. Og i allefall ikke lite! Lillemor var mye mye yngre da hun begynte å sove 30 min * 3 daglig, så til sammen bare 1,5 time. Når hun var rundt 10 mnd. begynte hun å sove en lang dubb i stedet på rundt 1,5 time. Nå er hun 13 mnd. og sover 30-60 min daglig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå