MissAntrop Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Hvordan betalte dere? Hvordan tok dere mål? Var dere til en profesjonell skredder? Hvordan var kjolen da dere fikk den ift størrelse og kvalitet?
**Min nydelige Milla** Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Hei.. Jeg har bestilt derfra. Betaler gjennom noe som heter Western Union. Må registere og betale på westernunion.com. Info om adresse får du av han etter du har sendt mål osv. Jeg fikk bare ei venninne til å hjelpe meg å ta mål, slik at det ble helt riktig, og at jeg ikke strammet båndet for mye, hehe.. Bilder av hvor du skal ta mål og bestille kjole finner du inne på jkdress, klikker på News øverst, kommer opp ei liste med measurements og how to order.. Kjolen er utrolig flott, selskapskjole til bryllup. Stoffet er utrolig fint med god kvalitet. Slik stoff som venninna mi har i brudekjolen nesten. Er veldig fornøyd og sitter perfekt på meg.. Anbefales..
MissAntrop Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2008 Tusen takk fro svar. Da tar jeg sjansen på å bestille. Jeg skal også ha en selskapskjole til bryllup
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har også bestilt fra jkdress. Kjempefornøyd. Ligger bilde ute på albumet mitt. En venninne tok målene og den sitter perfekt. Vi gikk i western union bank og betalte der, var veldig greit. Kjolen ble sendt få dager etter betalingen så det gikk veldig fort (under 2 uker fra bestilling).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå