Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Gutten min har vært til legen, i går. Det viste seg at han hadde halsbetennelse, streptokokker. Jeg trodde det var noe i munnen da vi dro dit. Han gråt og stakk fingrene inni munn, ville ikke spise og var ikke i slaget. Tydelig at det var vondt. Tenkte litt på 2 årsjekslene , men så fikk jeg se at han hadde et hvitt sår på tunga. Vi kom inn til legen med en gang da. Hu syntes ikke det ligna på after/hvitsår, det var for stort... Han har skikkelig vondt, og blir nesten hysterisk sulten noen ganger. Han får jo ikke til å spise det han ønsker. Er det noen av dere som har hatt barn med hvitt sår på tunga? Har dere noen råd??? Jeg har skikkelig vondt av ham!! Fikk salve for å smøre på, men... det er ikke lett å komme inn i munnen på en to åring som har vondt:P
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Var et innlegg her for noen dager siden om nesten det samme. Her hvor vi bor har det gått hånd-munn-fot syke i det siste og da kan de få blemmer i munnen som er veldig vonde. Det er en virussykdom så det er ikke så mye å gjøre med. Men går over etter et par dager. Smøre salve i munnen høres ut som et umulig prosjekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå