Gå til innhold

Noen som stripper seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gjort det med mine 3 fra uke 37+o, de har alle kommet friske og raske til verden etter 2-3 døgn. Leser tidvis om inf fare osv men skjønner ikke helt, jeg har da vannblære intakt osv... Har jo sex og...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når begynte riene da?

Skrevet

Maserier noen få timer etter påbegynt stripping.. Røsket litt oppi der hver gang jeg tisset. Kjappe fødsler på 4-8 timer.

Skrevet

Nå tuller du, ikke sant?

Skrevet

Kan noen gi litt info om stripping, hilsen amatør.. ikke det letteste ordet å google, lol

Skrevet

Lege/jordmor desifiserer hendene sine, tar på seg hansker og stikker fingrene sine inn nedentil på den fødeklare og modne kvinnen. H*n røsker er og river og løsner noen hinner for å irritere livmormunnen. Dette kan (om man er heldig) sette i gang rieaktivetet innen de neste 12-24 timene. Skjer det ingenting innen da har det ikke hatt ønsket effekt.

Skrevet

Noen syns det er vondt, jeg syns ikke det var vondt sansynligvis pga. at jeg var veldig moden med 3 cm åpning, ble gjort på meg 3 ganger uten effekt.

Skrevet

Interessant lesning, har ikke skjønt hva det var jeg heller..

Skrevet

Hvordan gjør du det da? Sitter du på doskåla når du gjør det? Hvor mange fingre? Jeg har prøvd og kjent på livmortappen, men har tydeligvis for korte fingre....

Skrevet

Jeg desinfiserer selvfølgelig hendene med 95% med.sprit som du kjøper på apoteket. Sitter godt tilrette på toalettet og spriker godt med beina. Røsker ikke i hinnen men putter fingrene forbi mormunnen og holder en stund. 3-4 fingre inni. Vondt ja, men mye bedre å gjøre det selv!!!!

Skrevet

Dette er ikke noe man bør gjøre selv. Jordmor/lege undersøker alltid at babyen har det bra før de gjør dette og vurderer også hvor moden man er. Kan ikke veldig mye om det selv, men har skjønt det sånn at de aldri gjør det hvis man ikke har begynt modningen fra før og aldri før terminen. Man kan få infeksjon selv, selvom vannblæra er inntakt, så det er en infeksjonsfare ved å gjøre det. Tipper dette bare er et tulleinnlegg (hvertfall håper jeg det)

Skrevet

Føler meg kyndig nok jeg! Og gud hjelpe, skulle likt å hørt om den som klarte å strippe seg selv uten å være moden for det!!! Delte meninger om dette skjønner jeg! Ett fett egentlig, kan godt bestille meg jm time jeg men faen vitsen da når jeg kan gjøre selv under samme prosedyrer? Ser ikke problemet heller, så lenge vi har sex 2 ganger om dagen og jeg blir fylt til randen...

Skrevet

Jeg hååååper dette er et tulleinnlegg.... :( Det å strippe seg selv er faktisk å sette barnets liv i fare. Du har ikke peiling på hva du driver med!!! Huff,du burde jo ikke ha lagt ut sånt her. Nå frister du jo andre fødeklare til å sette barna sine i livsfare... :(

Skrevet

Nå skal du være forsiktig med å trekke forhastede konklusjoner!!! Hva veit du om min utdanning/erfaring på området??? Går ut fra du er 1.gangs... La nå dette være en diskusjon mellom oss som gjør det og veit hva vi gjør på så kan du holde det til ditt:-)

Synes det er synd at "bedrevitere" må avbryte et spørsmål litt utover normalen her inne med at det må være "tulleinnlegg"

Skrevet

Hva vet du om MIN utdannelse på området da????? Om jeg er førstegangs eller ei spiller heller ingen rolle.. Jeg snakker fakta,og du snakker piss!! Det ER faktisk farlig å gjøre slike ting på egenhånd! Er ikke bedreviter selvom jeg snakker fakta vel? Jeg synes det er skremmende at folk kan si sånt, at det er bare å strippe seg selv hjemme...

Skrevet

Du får begynne å hoste opp fakta da! Sikker på at du ikke veit hva jeg snakker om engang! Har du blitt strippa??? Eller har du i det hele tatt kjent etter på deg selv oppi der i uke 37-38?

Sier bare enda en gang at det er synd slike bedrevitere som du skal ødelegge en slik tråd....

Jeg har 5 år høyskoleutd. innen helsevesen og KAN prosedyrer om sterilisering og leie så HOLD KJEFT!

Skrevet

Til bedrevitar: kan du leggja ut tråd på kranglesido om dittå? Eg tykkjer HI spør godt og seie meg einige i at me ikkje skal avfeie slike trådar med tulleinnlegg.

Skrevet

Når man ser måten du svarer på tviler jeg meget sterkt på at du vet hva du snakker om... Beklager,men du virker mindre smart.. Har du sjekket hodet ditt? ALLE vet at det er farlig å gjøre det!! Pga infeksjonsfare,spontan vannavgang,styrtfødsel osv osv osv bør dette gjøres kun av jordmor eventuelt lege... Jeg håper virkelig at folk forstår at dette er bullshit og at det ikke er bra å strippe seg selv... Når de ser måten du snakker på også,bør de jo forstå bedre. Skjønner jo at du slår ut med piggene hvis du helt seriøst har gjort dette i god tro. Derfor jeg håper dette er tulleinnlegg. Handler ikke om å være bedreviter.. Beklager.

Skrevet

Hva om HI selv er jordmor, da? Er hun ikke kvalifisert når det gjelder hennes egen kropp?

Jeg er ikke HI, ikke jordmor og ikke dommer over hva andre foretar seg. Jeg ville ikke gjort dette selv, ikke med grundig veiledning engang. Men om HI eller andre føler at dette er riktig for dem, må de vel bare få gjøre som de selv ønsker?

Jeg har ikke erfaring med stripping (merkelig navn for prosedyren, forresten), men er sykepleier og vet en del om infeksjoner i underliv generelt. Jeg ser ikke at det HI beskriver med desinfiserte hender, skal utgjøre en større infeksjonsrisiko enn heftig dildobruk, som sikker langt flere gravide er skyldige av. Det finnes tilsynelatende nok av folk som er slepphendte nok med desinfeksjon av sexleketøyene sine...

Skrevet

Å det sier du som ikke skjønner forskjellen på å skrive å snakke??? Ler godt jeg nå! Men,men...gidder ikke bruke lørdan på å krangle med deg om dette. Skal love deg at neste barnet også kommer ut med egenhendig stripping når hodet er festet og vannblæren presser godt mot mormunnen:-) Du får heller spørre inn igjen her om du kommer på bedre tanker etter å ha lest deg opp litt:-) Ti tei!

PS! Takk til anonym 15.26!

Skrevet

Ei jordmor ville aldri ALDRI gjort noe sånt med seg selv.

Ei jordmor er tålmodig nok til å vente til det starter av seg selv, fordi hun vet hva som er det beste for hovedpersonen. Og det er ikke mor!

Skrevet

Sukk... jeg skulle slutte her, men enda en oppegående fikk meg til å fortsette! Du er klok du anonym 15.30:-) En ting skal jeg ha sagt, dildoen min har jeg ikke turt bruke siden jeg fant ut at jeg var gravid igjen!!! Spriter den også innimellom men gud om jeg hadde turt å stikki den oppi nå... En annen ting er at jeg bruker heller ikke glidemiddel ved stripping som jm gjør, den er jaggu ikke steril!

Over og ut:-)

Skrevet

Her var det noen som beskyldte noen for å være bedreviter, og jammen singler det i glass i denne tråden. Hvordan kan du (Anonym 15:37) si at en jordmor ALDRI ville gjort dette selv og bruker argumentet om at en jordmor venter til det starter av seg selv. Hvis dette er sant, ville vel ikke stripping vært utført av jordmødre og leger, ikke sant? Innlegget ditt faller på sin egen urimelighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...