mizz25 Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Mini kan grip å hold leka orntli,holde i tærne/tissen,hihi =) snu seg fra rygg til mage....
mizz25 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. juni 2008 Ps: ikke ment som ett skryteinnlegg ;-)
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Da er han jo flink og kan en hel del! Da min var 4 mnd hadde hun akkurat lært å snu seg fra ryggen til magen og holde i tærne sine. Hun kunne holde fint i en leke og riste litt på den og klype meg i nesa.
ElinSM Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Omtrent det samme her da:) Snur seg fra rygg til mage og tilbake. Holder i leker å spiser på dem. Og tærne er veldig interessante for tiden da. Hehe.
trilletralle Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Er vel lov å skryte litt av de skjønne små vel Da min var 4 mnd kunne han ikke stort annet enn å ligge og kose seg og holde i leker - en skikkelig bedagelig kar!!
Jewel m/jente får gutt Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Snuppa holder føttene sine titt og ofte når hun ligger på rygg. Kan holde leker og føre til munn. Kan også putte i smokken selv noen ganger. Har ikke begynt og snu seg enda, men ruller noen ganger over på siden når hun holder tærne. Ler og smiler. "Går" tre skritt når vi holder litt tyngde på bena hennes.
Sunniva78 har to små Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Ca samme som min det. Og når han har rullet seg fra rygg til mage skyter han rumpa opp i været, og skyver seg bakover. Dette gjør han når han egentlig skal ha tak i noe foran seg, hehe... Men tar ikke tærne sine enda. Det gleder jeg meg til, for de er så søte da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå