WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Ikke jeg Bare litt nysgjerrig
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 eg har vel hatt ein heilt uproblematisk fredag 13. så langt (bank i bordet), men eg trur nok ho eg hadde oppe til munnleg i dag og som gjekk ned to karakterar frå standpunkt synest dagen levde opp til namnet sitt.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Nja, kanskje ikke uheldig, men har vært en skikkelig dritt dag hvertfall Fikk vite at sambo bare får usle 6000 i lønn denne mnd (han jobber på skole, men ikke jobbet lenge nok til å få full lønn i feriemnd) det gjør forsåvidt ingenting, klarer oss vi, men litt kjedelig er det jo så skjedde det noe med vaskemaskinen vår som gjorde at hele badegulvet ble oversvømt, jeg klarte å brenne den eneste middagen vi har i huset (heldigvis er jeg alene kveld), sølte et glass juice over bunken med nystrøkne klær i stad, og hele dagen har bare vært bedriten og jeg griner hele tiden fordi pappa skulle blitt 49 år i morgen om han hadde levd.. Noen som vil spytte på denne dagen med meg eller??
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2008 uff, litt uheldig i dag du Mami Kondolerer med pappan din... vet åssen du har det. Er noe herk med de bursdagene og merkedagene.. Syns du skal kjøpe en fin blomsterbukett å ha på bordet og tenne et lite lys for han i morra, det hadde han nok satt pris på
prekæs Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Det har jeg ikke tenkt på, men en tulling har kjørt ned stakittgjerdet vårt. Jeg har egenhendig reparert det og er oppreven oppover hele armen pga noen usedvanlig taggete roser.
Northernlights Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Å få vite at sønn,svigerdatter og barnebarn vil avbestille turen til USA; det er det verste som har skjedd i dag. snufs... =o(
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2008 =( Ah, det var ikke noe særlig nei... Håper de hadde en god grunn. er det lenge til de evnt kommer neste gang da...?
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Æsj ja,, men sånt skjer jo innimellom uansett Ja jeg skal gå meg en tur alene på kirkegården med blomster til han å feire dagen hans. Heldigvis har min svigerinne og svoger (som er verdens beste) snuppa på overnatting i natt og skal finne på noe koselig med henne i morgen sånn at jeg bare har meg selv å tenke på. Ikke greit å være gravid å horonell på sånne dager gitt Satser på at søndag blir en strålende dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå