Nilena Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Denne vogna har vært topp! Har hatt den i fem år nå, men har mistet ene festedingsen på ett hjul..jeg selv som har vært uheldig å kommet borti noe slik at den er blitt røsket ut... Lurer på om noen her vet om produsenten fortsatt er i live, eller om det er noen av dere som har ei vogn og eventuell et hjul til overs eller noe?
mammamus Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har troll vogn-tror de holder til i Bergen......Barne utstyrs butikker som selger vogner vet det sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå