bergen81 Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 I morgen flytter vi endelig hjem til Norge! Endelig skal jenten vår få hilse på utålmodige venner og familie! Jeg gleder meg bare så enormt til å vise henne frem, jeg er så stolt og glad at det bobler nesten helt over her:) Leiligheten er ferdig vasket og pakket, og vi er helt klare til avreise! Gleder meg til å se alle de som er så viktige for meg, til datteren vår skal bli kjent med dem, til melkesjokolade, stratos og sjokoladepudding, til Lille Kaffekompaniet, Dromedar og Fløyen...listen er laaaang, HURRA!! Måtte bare få ut litt glede:) Ønsker dere alle en fantastisk kveld, enten dere er alene, med familie eller venner!! Stor klem fra meg (som snart ikke lever i eksil lenger!)
bergen81 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Ja, jeg vet... Kan dele min begeistring med deg da, og sende noen Norge-vibber i morgen:)
Northernlights Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 I dag er jeg litt sur på Norge ;o) Iallefall norske helsesøstre...dvs 1 stykk av varianten ;o) Hadde jeg vært amerikaner, hadde jeg faktisk vært litt snurt over at noen kan tro vannet her er verre enn det norske. Norge,som får all dritten fra Øst Europa og England med skyene, så regner det så godt i norske drikkevann...så mener hun de må kjøpe vannet de skal bade barnet i, om de kommer til USA.. Uff, skal ikke ødelegge gleden DIN, for det =o)
Septemberstjerna og Martine Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Blir glad på dine vegne jeg nå! Koselig å lese innlegget ditt. Jeg er glad jeg også, uten noen spes grunn egentlig. Er bare inne i en kjempefin periode. Ha en fantastisk kveld du også (og alle andre også da), og god tur hjem i morra!!
bergen81 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2008 Ja, så det der.. Tullete oppførsel! Enkelte nordmenn kan nok være like navlebeskuende og ignorante som mange andre vil jeg tro.. Men det ordner seg nok:) Jeg er meget positiv i dag, så satser på at det utligner det negative, hehe! *bli glaaad alle sammen!!*
Monajenten Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Ååhh så koselig, velkommen hjem igjen imorgen:-D Du må smake på den nye sjokkisen til Freia forresten - Walters mandler, den er dødelig god;-)
1mor3barn&1000ideer Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 Heldige du! Jeg kjenner til foelelsen... reiser selv hjem om to uker til!!! Gleder meg kjempemye ) Hvor er det du har bodd da?
bergen81 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2008 Åh, ja jeg har hørt om den!!! Gleder meg til å smake! Skal innom butikken på vei fra flyplassen:) Må ha et godt utvalg med sjoko til kvelden, hehe.. Hjelpes, jeg kommer til å bli kvalm altså! Men, det er SÅ verdt det!!!
bergen81 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. juni 2008 Har bodd i Danmark i to år! Ikke at det akkurat er på andre siden av verden eller noe, men fikk reiseforbud i svangerskapet, og har ikke vært hjemme på et år:( Kan tro vi savnet familie og venner når vi satt her helt mutters alene på julaften, og for ikke å snakke om når jenten vår endelig kom ut!!! Men nå kommer vi endelig!! Hvor bor du da?
1mor3barn&1000ideer Skrevet 13. juni 2008 #13 Skrevet 13. juni 2008 I Dubai! Jeg har heller ikke vaert hjemme paa 6 mndr, og da jeg dro hit var den yngste 4 uker, saa det blir etterlengtet gjensyn m familie og venner ja ) Savner brunost, fiskeboller, fiskegrateng, Tine melk osv osv Gleder meg vannvittig ) Ha en kjempefin tur hjem da!
bergen81 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. juni 2008 Haha, ja det var jo en smule mer eksotisk enn Danmark!! Takk for det, og en kjempegod tur til deg og dere også!!
LadyLuck & Skrevet 13. juni 2008 #15 Skrevet 13. juni 2008 dte er bare å glede seg, er så fint i byn om dagene (om man ser bort i fra all gravingen) Nesten allt blomstrer jo.. Bergenser her og om du ikke skjønte det..
bergen81 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 13. juni 2008 Åh, høres fantastisk ut! Gleder meg til igjen å bo i verdens beste og vakreste by!! (patriot, jeg nei?? ;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå