balsam Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 hver gang jeg tar opp bittelillegullet k\mitt bli han urolig.. han er rolig som dagen er lang HVIS han får ligge i fred.. han vil ikke kose eller noe.. merkelig liten krabat!! stikk motsatt av søstera som ikke lå et sekund aleine de første 3 mnd..!!
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 huff mener ikke å skremme deg, men får litt feeling på autisme. men mulig han bare vil ligge alene da?
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Hei, noen babyer er bare sånn...trenger ikke være noe galt. Har had babyer i familien som helst lå i fred når de var mette og tørre. Er ofte enten eller med disse små... Engster du deg så kan du jo nevne det for helsesøster, men jeg tror nok du kan ta det helt rolig.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Har også hatt en slik avstandsbaby..... det kommer etter hvert:)
Masaili <3 Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Kiss Kid syndrom? Ei venninne av meg hadde en baby som var slik, og hun fikk påvist kiss kid når hun var 3 mnd eller noe. Fikk rett å slett vondt i nakke/rygg når hun tok henne opp eller hadde henne i fanget... Snakk med helestasjonen hvis du bekymrer deg:) http://www.kiss-kidd.no/
*ale* Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Kan være så enkelt som at du lukter MAAAT (melk) og han blir sulten når du er nært:) Sånn var mini her...
Winterlady Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Herregud, hva er det med folk over her som stiller alvorlige diagnoser som autisme på 3 mnd gamle barn utfra noe de tror er et symptom..!! Fagfolk sier ellers at diagnosen autisme tidligst kan stilles når barn er 2 år, både fordi sykdommen ofte kjennetegnes ved at utviklingen til barnet stopper opp etter først å ha vært vanlig, eller fordi barn er så forskjellige at det som er rart hos en 2-åring også kan være helt normal variasjon hos en 3- mnd gammel baby. Det blir nesten like absurd som å stille diagnosen HIV-positiv på et spedbarn, fordi det f.eks. har utslett.
Dronningen! Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 4 gutter osv og Pølsa osv... Er dere egentlig klar over hva dere holder på meg??? Fader altså men enkelte her inne kan jo skremme en stakkar til skogs!! En liten beklagelse til HI hadde faktisk vært på sin plasser her.
balsam Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. juni 2008 kan det være det selv om jeg ikke ammer og han aldri har smakt mammamelk?
LegallyBlond Skrevet 13. juni 2008 #11 Skrevet 13. juni 2008 Min minste var også sånn en stund (men ikke hver gang jeg tok han opp da). Gikk seg til etterhvert, og nå henger han fast som en klegg =)
Martin+Mamma Skrevet 13. juni 2008 #12 Skrevet 13. juni 2008 klart han liker deg! å det er sikkert ingen verdens ting galt:)
cherry coke Skrevet 13. juni 2008 #13 Skrevet 13. juni 2008 Gud, jeg blir så irritert! Tenk å sitte her inne å diagnostisere andres barn,,, Til HI. Barn er ulike og har ulike behov. Det er store individuelle forskjeller på barn. Kanskje han synes det er deilig å få ligge i ro og fred når han er mett og tørr? Trenger ikke å være en annen forklaring enn det. Men om du bekymrer deg (noe du ikke trenger å gjøre), ta det opp med helsestasjonen neste gang du er der. Og; Gratulerer med gutten=)
balsam Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. juni 2008 er ikke bekymret.. bare forundret egentlig..var veeeldig forberet på å ha en liten en hengende i armen hele dagen som søstera, men neeeida=) litt kjedelig for han er jo så nydelig at jeg bare vil knuske ham hele tia!! hihi
balsam Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 13. juni 2008 og overskrifta var ment som litt sånn humor overdrivelse..=)
xxxJulianexxx Skrevet 13. juni 2008 #16 Skrevet 13. juni 2008 Ikke tenk sånn da vennen. Tror ikke det er noe galt med babyen din. Min på 6 mnd har også vært sånn. Han ble fort sliten og likte å ligge i fred å slappe av. Dette kommer etterhvert. Lykke til:)
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 13. juni 2008 #17 Skrevet 13. juni 2008 hei igjen! beklager vist det jeg skrev skremte deg! var virkelig ikke meningen! snakk heller med hs eller lege, ikke her inne. da får du sånne som meg til å komme med patetiske svar som skremmer deg!! unnskyld!!
najs Skrevet 13. juni 2008 #18 Skrevet 13. juni 2008 Min yngste var også sånn, elsket å ligge alene og bare slappe av. Nå er han to år, og like selvstendig. Nekter å blir bært på, har ikke tid til å kose og man får ikke hjelpe han med noe. En typisk tvillinggutt akkurat som jeg er tvilling og var helt lik. Lille gutt er kosete på sin måte, tar plutselig en runde å kysser alle eller stryker på kinden plutselig. Men han er også frustrerende på noen måte som når han har vondt, da får ingen ta på han og sånn har han vært siden han var nyfødt. Vil helst være alene akkurat som meg når jeg har vondt. Jeg og mannen føler oss kjempedumme som bare får sitte å se på når han gråter ved for eks mavevondt. Men snakker vi til han eller tar han opp blir han hysterisk. Barn er forskjellige akkurat som oss voksne;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå