jegersåglad Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 er dere noen som har vært der,og er det et greit sted å reise til med en 8 mnd gammel baby?skal bo på cala azul park.
FerdigFødaForAlltid Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Vi var på Esmeralda Park (rett over gata for Cala Azul Park), da eldstemann var 3 og han i midten var 5 mnd, og vi synes det var et utrolig flott sted! Vi skal tilbake til neste år, men da reiser vi med en på 6, en på 4 og en som akkurat har rundet 1 år. Det jeg synes var greiest med Cala d'Or er at det er relativt lite, og derfor ganske rolig i forhold til mange andre steder; i hvert fall når man reiser med barn!
fredkris Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 jeg var der for 2 år siden og syns det er fint der. vi reiser nå i slutten av juni 2 uker til samme hotel som deg. tror det er bra for barn der, men de trenger vel egentlig ikke stort når de er så små? (min er 1 år). det er en liten strand rett nedenfor hotellet, og ca 10 min å spasere til der alle restaurantene og butikkene er.
jegersåglad Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2008 hvordan var det å komme ned til den lille bade vika som ligger der og var det veldig trangt,på bildet ser det det veldig lite ut og masse trapper ned(tenkte på å ta ned vogna)
fredkris Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 sånn jeg husker det er det både trapper og en liten vei. det er flere andre strender med mindre trapper. men det er så nært hotellet at man nesten ikke trenger vogn.
jegersåglad Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2008 10 min det høres kjempe greit ut så kan vi få litt trille turer og:)
fredkris Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 10 min er veldig sakte gange og det er masse butikker og restauranter rundt hotellet også, men i sentrum er det fine klesbutikker osv og gågater med restauraner. litt hyggeligere syns jeg. det blir ganske trangt på stranda, men helt greit syns jeg at det var.
brooklyn Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 vi var der i fjor sommer, ypperlig sted for familier, så vi drar tilbake (til neste år). Trappene ned til stranden var ikke så ille, vi hadde en liten paraplytrille, men tok den ikke med på stranden. Det var alltid svært mye folk på stranden, så vi holdt oss ved poolen, mye, der sov lille sjefen i vognen sin i skyggen. Det var lite natteuro på hotellområdet, så generelt var vi dødsfornøyd. Eneste aberet (for min mann ) var at han måtte stå opp kl 06 for å legge håndklær på solstolene, for at vi skulle få plass ved bassenget. Ellers ble det smekk fullt veldig fort. god tur:))
jegersåglad Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2008 tusen takk for svar,stedet høres jo helt super ut:) men glemte å spørre om en ting,pleier detå være vannkokere i leiligheten/hotellrommet?første gang vi reiser med baby og tenkte på mat til misten.
brooklyn Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 ikke vannkoker hos oss ihvertfall, men vi kokte kjøpevann i en panne for sikkerhetsskyld. Det er en liten butikk på hotellområdet der de selger det du måtte trenge (gikk på en smell der og kjøpte solkrem der. Kostet 8 euro mer der enn på farmaciaen 250 meter borte i gaten. Gjør ikke den feilen:)) Ellers er det vaskeri der og det du måtte trenge. Oj, nå vil jeg tilbake! (var der da jeg var 11 og hotellet var helt nytt. Det er blitt renovert i mellomtiden, da og er bare kjempe:)
brooklyn Skrevet 13. juni 2008 #11 Skrevet 13. juni 2008 ps. synes de lokale bleiene sugde. ta med fra norge om du kan.
jegersåglad Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. juni 2008 ja tenkte meg det at de overpriser sikkert veldig på de butikkene.. men da pakker jeg med meg masse bleier:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå