"siff" Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har hatt litt løs mage den siste uken. Snakket litt med jordmor om dette i dag. Hun sa det kunne selvfølgelig bare være et virus, men det kunne også være en forberedelse på fødsel. Er 39+4 uker på vei. Føler jeg har lest en plass om dette før, men spør nå dere der ute allikevel. Noen som har erfaringer med dette???
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Jeg sprang på do i ett kjør når riene starta første gang. Var ikke akkurat løs i magen, men kjentes ut som om jeg måtte gjøre "nr 2" hele tiden.
KarinB Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 jeg har hatt løs mage nå i 3 uker....kan jo umulig være et virus tenker jeg. helt sikkert en forberedelse på fødsel. Det har tiltatt den siste uken nå synes jeg. er 37 pluss 5 dager på vei.
Maiblomst Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 35+1 og hatt løs mage de siste par ukene. Har mye kynnere og en del vondt i magen men det er jo så tidlig enda så kan ikke tenke meg at det er noe på gang her, men det kan jo være en form for forberedelse.. Hmm! Lykke til alle sammen!
NinaKristin*ENDELIG* Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 jeg er i uke 36+4 og har vert en del på do med avføring nå de siste dagene og litt murringer, jeg fikk høre at d er kroppen som forbereder seg jippi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå