Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har mensen nå (var det jeg trodde iallfall). Da jeg var på do i stad kom det ut et par slimklumper, noe som vel er ganske normalt når man har mensen også. Men så tittet jeg på det, og da så det ut som en lyserosa runding med to mørke prikker på(øyne??), som satt øverst på mer slim. Rundingen var kanskje 2-3 mm. Og så var det en slimklump som var helt mørkerød. Skal sies at jeg ikke har noe smerter da. Så hva tror dere? Bare vanlig mensen? Hvis det skulle være en SA, vil det i så fall gi utslag på en graviditetstest om jeg tar den nå?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Nok bare mensen, så lenge du ikke gikk langt over tidene med mensen? For tviler på at en kan se øynene på fosteret etter 2-3 uker..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har ikke regelmessig mensen, så aner aldri når jeg får den, så kan ikke si om jeg gikk langt over eller ikke......Er en god stund siden jeg hadde det sist.. husker ikke nøyaktig når... HI
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Du kan ta en test nå for å finne ut av det. Tar litt tid for hcg hormonet å gå ut av kroppen...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Men hvis jeg skulle gjøre det, er det vel kanskje best å vente til i morgen tidlig? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå