Gjest Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 noen som tar de? når startet dere? var å spurte litt på helsekost idag, skulle ikke brukes før 3 uker før termin.. Men blir litt forvirret, trodde ikke disse skulle sette i gang fødselen, mer gjøre ting og tang litt letter under/etter fødsel. Noen med erfaring?
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Jeg tok de i mitt forrige svangerskap. Begynte i 6mnd og ta de. Jeg var inne på en helsekost side og leste om bringebærblad-kapsler, og der stod det at de kunne takes fra 6 mnd. Jeg gikk 5 dager over termin, så de satt ikke i gang min fødsel iallefall:) Sønnen min var 4650 og jeg sydde 4 pyntesting...selv er jeg en liten snelle, så kanskje kapslene hjalp???? skal iallefall ta de dette svangerskapet og
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 takk for tipset =) da kan jg jo bare begynne med de nå! jeg leste litt på nett, at det var vanlig missforståelse at de satt igang fødsel.. hun på helsekosten sa at man ikke skulle ta de før 3 uker før, pga da var ikke lungene til babyen modnet.. Men hvis det ikke har noen fødselsfremmende effekt så må det jo gå å ta før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå