Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vil dere anbefale å kjøpe amme bh? Vokser brystene mye på slutten? Jeg har små bryster fra før og har ikke blitt så veldig mye større til nå (er i uke 23). Vil de vokse mer eller er det bare å sette igang med å kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lurt å kjøpe det helt til slutt ja :) jeg kjøpte mine 3 uker før termin sist, og det er lurt å kjøpe en str større i cup enn det man bruker der og da også..

Puppene vokser gjennom hele svangerskapet og når melken kommer blir de enda større.

Sist gikk jeg fra en passe c-cup til en stor e-cup :-O

Skrevet

Jeg kjøpte vel heller ikke ammebh før ca 3 uker før termin, og du gjør nok lurt i og vente til helt på slutten med og kjøpe.. For det er som Mami, smurferosa & smulesmurf sier her, at det er når melka kommer at de virkelig blir store :)..

Skrevet

Hehehe jeg så ut som Pamela ;) ;) glad jeg får på vinteren denne gangen så jeg kan gjemme puppene lik bak masse klær :P

Skrevet

Jeg kjøpte ammeBH ca en uke før han kom ut(8 dager over termin). Men måtte få mamma til å kjøpe et par stk til etter fødsel i en størrelse større . De jeg hadde kjøpt var blitt for småe bare i løpet av et døgn:O De vokser enda mer (helt utrolig at det går an!:P) når melken kommer for fult, i mitt tilfelle dagen etter jeg fødte. Så mitt råd er å vente med å kjøpe så lenge som mulig. :)

Skrevet

Mami, smurferosa &smulesmurf: Ja gubben fikk sjokk da han kom inn og fikk se så store de hadde blitt over natta;) hehe Han kalte meg for Dolly Parton;p

Skrevet

Jag ventet till barnet var født og vi kommit hjem.,dag 4 .Hade med mig tre toppar typ sportbh utan spiler till sykehuset.

Men dag 4 var den dagen melken min rann till ordentligt pupperne var store og ømme. Resultatet ble att jag køpte før store bhar. De var førstore efter ett par veckor.

Konklusjon : Prøve bh med ammeilegg vis du tror du kommer bruke det. Jag brukte både papir og så ull utan på.

Køp ikke alle ammebhar samtidigt se an storlek, behov og vad du liker av modell.

Ett tips : Ammebh med spiler kan teppe till melkeganger og øker risikon før brystbetennelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...