LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Våger meg til å svare i dag og. Traff henne i dag jeg, ikke noe snakk om bamsen da. Men de lever litt i pappesker, så hun er nok ikke så mye på nett. Men jeg kan si at du spurte, så stikker hun nok innom. =))
Pocoyoツ Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Hei Pøber'n! Bamsen er ikke kommet! Men jeg har etterlyst pakken hos posten, for jeg vet de leverte den til min gamle adresse etter at jeg hadde flytta (Posten der jeg bodde før er viden kjent for å være treg, pakker ligger gjerne ei uke på butikken før de blir levert ut) En nabo ringte å sa at postkassa vår var full, men før jeg rakk å få den tømt, hadde postbudet gjort det. Nå er det full forvirring om hvor det som var i kassa vår har tatt veien... Håper bare at det kommer snart, og at den ikke blir sendt i retur til deg. Vi har ikke fått post på den nye adressen vår på over 14 dager, håper det skjer noe snart!
pøber´n & je Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2008 Det tar litt tid før jeg husker at jeg har skrevet innlegg. Derfor har jeg ikke svart før nå. Håper dere får den snart da.
Pocoyoツ Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 ja, jeg håper, jeg òg.. Ringte Posten i dag igjen, men de kan ikke svare meg, bare skyver ansvaret over på noen andre der... Typisk!
pøber´n & je Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2008 Det var da så vanskelig det skulle være da. Jeg sa jo at dere ikke måtte flytte riktig enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå