velsignet med to Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Lillegutt har fått plass i barnehage fra august. Nå er han hjemme med pappan, og jeg har begynt å jobbe. Men pappan drar på sjøen 30. juli, og blir borte helt til slutten av august. Arbeidskontrakten min utløper i slutten av august, og etter det flytter vi til en annen kant av landet. Er det dumt av meg å først ha tilvenning i barnehagen i begynnelsen av august, for så å ta han ut derfra i slutten av mnd? Må jo ha han et sted på dagtid når jeg er på jobb i august, men jeg er vet ikke hvordan vi kan gjøre det. Svigerforeldrene mine bor en dags reise fra oss, og svigermor skal allerede være her å hjelpe meg med barnepass frem til første uken i august, men da må hun dra igjen for da er ferien hennes over. Mamma går på ferie 20. juli, men hun har allerede gitt beskjed at hun nekter å sitte hjemme i ferien sin for å behage andre, hun skal reise bort et sted. Kan noen hjelpe meg å se en løsning på dette?
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Spør om du kan avslutte kontrakten din litt før.
velsignet med to Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Har tenkt tanken ja, men vi trenger pengene så sårt nå, skal kjøpe hus. Og jeg har allerede måttet ta myte fri i juli pga ingen som kan passe lillegutt da mens pappan er på havet, jobber bare 2 dager i uken gjennom hele juli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå