Gå til innhold

Hva ville dere gjort her? Ang. barnepass i august...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt har fått plass i barnehage fra august. Nå er han hjemme med pappan, og jeg har begynt å jobbe. Men pappan drar på sjøen 30. juli, og blir borte helt til slutten av august. Arbeidskontrakten min utløper i slutten av august, og etter det flytter vi til en annen kant av landet.

Er det dumt av meg å først ha tilvenning i barnehagen i begynnelsen av august, for så å ta han ut derfra i slutten av mnd?

Må jo ha han et sted på dagtid når jeg er på jobb i august, men jeg er vet ikke hvordan vi kan gjøre det. Svigerforeldrene mine bor en dags reise fra oss, og svigermor skal allerede være her å hjelpe meg med barnepass frem til første uken i august, men da må hun dra igjen for da er ferien hennes over. Mamma går på ferie 20. juli, men hun har allerede gitt beskjed at hun nekter å sitte hjemme i ferien sin for å behage andre, hun skal reise bort et sted.

Kan noen hjelpe meg å se en løsning på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om du kan avslutte kontrakten din litt før.

Skrevet

Har tenkt tanken ja, men vi trenger pengene så sårt nå, skal kjøpe hus. Og jeg har allerede måttet ta myte fri i juli pga ingen som kan passe lillegutt da mens pappan er på havet, jobber bare 2 dager i uken gjennom hele juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...