Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får opp juli mnd jeg, ikke lenge til det:)

Skrevet

er d kanskje pos test i juli du ser? jeg holder nemlig på med prøverør og skal ha innsetting i juni men teste i juli....neste forsøk blir evt i august/september...

Skrevet

Får opp positiv graviditetstest i juli ja også får jeg opp 2 stk.

masse lykke til!

Skrevet

Ja jeg har planer om å sette inn 2 egg ja :))) fester begge egga seg? ser du noen kjønn??

ser du nøyaktig dato for pos test?

Skrevet

Hei får opp positiv test jeg 8 juli.

Får opp at du blir gravid med tvillinger ja så begge eggene fester seg nok:)

Får opp 1 gutt og 1 jente:)

Trodde de bare satte inn 1 egg på prøverør jeg så synes det var så rart at æ fikk opp 2 stk men da skjønt æ jo den:)

Masse lykke til!

Skrevet

Bare et par spm til. Får du opp hvilken dato jeg setter inn disse 2 egga? Og evt dato babyene blir født i mars?

Skrevet

hmm ser ut for meg som de blir satt i rundt den 25 juni.

De blir nok født litt før termin men det blir jo de fleste tvillingene.

Får opp 17 mars

Skrevet

Håper du tar bittelitt feil vedr innsettingsdato, skal på ny ultralyd til tirsdag (var nå på fredag den 13 også) og hvis alt er greit denne gangen (sjansen er visst stor for d sa legen) så blir d innsetting 20 juni. Skal på bytur til gøteborg 26-28 juni så håper ikke innsetting blir dagen før vi drar, men blir den d så blir den d :)

Skrevet

oii hehe sorry men så æ skreiv feil men uansett så bomma æ da.

Skulla stå ca 22 juni.

Er så mange som spør at det e fort gjordt å skriv litt feil:(.

Masse lykke til!

Skrevet

da satser jeg på at innsetting blir den 20 jeg, men da blir evt termin 11 mars da...:-) og hvis tvillinger fødes FØR termin så....hehe..da blir d litt vanskelig med 17 mars, men hvis d kun er en som fester seg kan d jo fort bli 17 mars da :))

Skrevet

hei!

Æ har ikke holdt på å spådd så veldig lenge så er sikekrt jeg som tar feil men får opp den 17 mars jeg men fikk opp veldig sikkert at det er tvillinger da.

hmm jaja

Skrevet

satser på at alt stemmer unntatt at de blir født 7 mars istedet for 17 f,eks:)) syns du er flink jeg :)

Skrevet

hehe du kan spørre meg om dato for fødsel når du har blitt gravid og du vet termin.

Litt lettere for meg å få opp da:)

Skrevet

hehe får komme innom her igjen den 8 juli da hehhehehe :))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...