Gå til innhold

Hvordan merker man at man lekker fostervann?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har man mistanka så er det lurt å kontakte jordmor.

Skrevet

gikk en stund før jeg kobla tanken da.. selv om jeg var 10 dager på overtid...

Men når jeg tenker tilbake så burde jeg jo ha sjønt hva det var.

Var akkurat som om jeg tissa en liten skvett på meg hver gang jeg skifta sittestilling eller satte meg ned. (ikke så rart siden det ble trykk på magen..)

Konsistensen er ikke som tiss da, men mer som litt klissent, men ikke slik at det fester seg... Litt som silke... ;)

*Noen som er dårlige på forklaringer her*

Skrevet

Jeg lekte fostervann. Det kom bare litt hele tiden Ikke sånn at jeg på noen måte såg at det rant, men brukte binn for å holde meg tørr. Var på sykehuset og de mente at det ikke var fostervann og at jeg fint kunne gå en mnd. til. ( dette var tre uker før term.) Var hos legen dagen etter og var uenige med jordmødrene på sykehuset. samme kveld fødte jeg og det var ikke mer fostervann igjen. Men alt gjekk bra:)

Skrevet

Jeg har ikke noe mistanke, men kom bare til å tenke på det. Fikk litt småpanikk plutselig, da jeg bærte 3 åringen min opp en lang trapp for h*n nekta å gå. Å etterpå kom jeg til å tenke på at jeg kanskje hadde bært for tungt og at jeg evt da kunne begynne å lekke? Jeg er så bekymret for alt jeg. Hva tror dere da?

Skrevet

Du tåler nok litt mer enn du tror;) Vi er jo tross alt laget for å bære frem barn og må da kunne løfte litt innimellom uten å begynne å lekke fostervann iallefall.

Om du anstrenger deg mye så kan du nok få kynnere, men noen fostervannlekasja skal nok mer til enn å bære en treåring;)

Skrevet

Er nok helt andre grunner som kan føre til lekasje..jeg falt ned ei lang trapp uten at det gikk "hull på" i uke 37 med nr 2, gikk bra heldigvis..var kun forslått selv.

Så du kan trygt løfte på 3åringen så lenge det er et normalt svangerskap :;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...