Gjest Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Ja jeg har vongdilla, den uhelbredelige sykdommen som kom snikende under graviditeten og brøt for fullt ut når lillegutt ble født og vi begynte å gå trilleturer. Akkurat nå har jeg 3 vogner til gutten inkluder ei trille, å jeg ser at det er mange av oss som har mange vogner. Så lurer på om det er noen som klarer seg med kun EN vogn, og hvilken vogn er det?
Mamsen87 :) Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 En venninne av meg har bare en vogn. En simo vogn. Tror det er en kombivogn eller noe sånt. Hun er ikke her inne, men jeg bare svarer selvom
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 En eneste en! Teutonia Mistral Sport 2004 modell. Kjøpte den til første og den er fremdeles like god og allsidig.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Ja, jeg. Hadde kun en kombivogn til han var 18 mnd. Da solgte jeg den og kjøpte en liten paraplytrille. Har aldri skjønt hvorfor man trenger flere jeg, men har kanskje ikke skjønt det?
Masaili <3 Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Vi har 4.... En Teutonia Mistral 06 modell, som ble kjøpt når yngste ble født. Hadde da solgt komivogna til eldste for vi ville ha en lettere vogn til nr 2. Har også en 3 hjuling, tror den heter Zekiwa eller noe. Den står hos besteforeldrene som bruker den når de passer ungene. Har en Brio Sitty som vi har hjemme, siden Teutonia vogna står i barnehagen for tiden. Så til slutt har vi en Little Company paraplytrille (knall rosa!) som vi bruker på shopping og ferieturer. Føler jeg trenger alle. De brukes ofte alle sammen, og kunne ikke vært foruten:)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Da må jeg spørre: Er det virkelig noen som klarer å bruke mer enn èn vogn i gangen? Bagvogn til nyfdt, sportsvogn til litt større, og trille til slutt. Man bruker vel ikke flere vogner samtidig vel? Og dermed trenger man det ikke heller. =))
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 hvordan i helsikke ha rman råd til det, og hvordan oppbevarer man dem, her har vi en vogn, den har vi hatt hele tiden. men så er jeg fornøyd med den da:)og det er en såklat billig vogn. xadventure quick silver.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har klart meg med 1 vogn, ser ikke problemet. Har absolutt ikke vogndilla.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Har 4 vogner, men bruker kun en av dem det er en bugaboo cameleon. Nå blir det antagelig til at vi kjøper to til. Skal muligens ha en søskenvogn også skal vi kjøpe en ny reisetrille og kaste den gamle. En av vognene står i barnehagen og en i boden.
piano♫ Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 Har hatt ei kombivogn hele tida. Måtte låne ei sovevogn til eldstemann i barnehagen (siden han sov der enda da nr to kom). Ei vogn er akkurat nok :-)
snartmammapåny Skrevet 13. juni 2008 #11 Skrevet 13. juni 2008 Hadde nok klart meg med en vogn, men det ville, i mine øyne, vært kjedelig og litt upraktisk. Så derfor har jeg mange. En tralle liggende i bilen for shopping. (tfk bugster) En stor og ruvende emmaljunga edge for trilling som krever en lun og god vogn. Vinter og veldig regnfulle kalde dager. En snerten og fin tralle hos mormoren til mini (emmajunga scooter) En billig og ok sovevogn i bhg (troll sportsvogn) Og snart en snerten sommervogn (Bugaboo Cameleon) Og ja, jeg lider av vogndilla, men ELSKER det:) Hvordan får man råd til det.. ja si det... hihi.. Har jo kjøpt noe brukt og så sparer jeg nok inn på andre ting.. Har vel med prioriteringer å gjøre.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #12 Skrevet 13. juni 2008 Nei bruker jo bare en av gangen, men har flere til hvert sitt bruk. Hadde en simo kombi som hovedvogn, men har bytta den ut me en Easywalker nå som vi skal gå over til sportsdel straks. Har en liten Basson Polo til Ferieturer, da den har full liggestilling og tar liten plass i bilen. Og så har vi en zapp som alltid ligger i bilen, som brukes til shopping. Brukes nå med bilsetet på. Hadde ikke klart meg uten to vogner i alle fall, en liten en i bilen og hovedvogna.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 13. juni 2008 #13 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har bare hatt en vogn siden hun ble født, nå er hun 20 mnd. Har Mutsy Urban rider. Den har både bag- og sportsvogndel. Men, jeg har lånt en vogn som hun bruker som sovevogn i bhg da... Vurderte å kjøpe ei trille, men siden de fleste bare holder til 15 kg, så gadd jeg ikke. Vogndilla kom aldri til meg...
prekæs Skrevet 13. juni 2008 #14 Skrevet 13. juni 2008 Har bare hatt en vogn av gangen, den siste kjøpt på fretex for 50 kroner. Tipper den er i bruk mer enn de fleste vogner. Og mener vel at det er flere i denne tråden som ikke bør klage på bensinprisene:)
1974 Skrevet 13. juni 2008 #15 Skrevet 13. juni 2008 Kun en, teutonia Mistral Sport 05 modell. Vi brukte kun vogn første året vi. Hun ville helst gå selv...
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #16 Skrevet 13. juni 2008 stilig, prekæs!(bensin kommentaren) HI mente vel også de som kun har hatt en eneste vogn til sitt barn, ikke bare en vogn om gangen...eller?
Line_78 Skrevet 13. juni 2008 #17 Skrevet 13. juni 2008 Klarte oss i hvert fall helt fint med en vogn fram til nummer to kom :-) (Under to år i mellom så vi fant ut at det var praktisk å kjøpe en egen trille til eldstemann). Det er en quinny (med dreamy bag som brukes nå som nummer to er lita, bytter snart til sportsvogndelen). Er mer enn trangt nok som det er i gangen vår, og jeg kan jo bare trille en vogn av gangen uansett :-)
prekæs Skrevet 13. juni 2008 #18 Skrevet 13. juni 2008 mulig det. Men har ikke helt sansen for å ha flere ståendes for å matche antrekket. Min første var en simo dypvogn, min andre var en brio sportsvogn og den tredje var en trille jeg hadde maken til til mine to første. Lett og god og kjøre med god komfort for lilletassen. Lette lenge og fant en på Fretex:)
LadyLuck & Skrevet 13. juni 2008 #19 Skrevet 13. juni 2008 har en til hver (sambo mener vi ikke trenger tvillingvogn, men kommer meg jo ikke ut når han ikke er hjemme..) og så har eldstemann en trille hos min mor, siden det bare er plass til en vogn i bilen når vi skal dit. Leste i avisen en dag om noen som hadde 25vogner til en og samme unge.
Alba44 Skrevet 13. juni 2008 #20 Skrevet 13. juni 2008 Ja, vi klarer oss fint med den ene vi har. Emmaljunga city cross.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå