☆twinkle twinkle Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 drikker aldri alkohol til vanlig men nå får jeg så vanvittig lyst på når jeg går forbi hyllene med alkohol..åhh, det frister pluss at jeg simplten eeelsker lukten av bensin, spylerveske og andre sterke sprit lukter..sprittusj osv.. gir meg en helt spesiell følelse når de tilfeldigvis streifer nesa mi da:) men det eneste suget jeg gir etter for er å tygge isbiter så det knaser! Det er deilig det! noen andre som har det slik?
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 min ting denne gangen er visst nektariner, fiskeboller og banankake.
Mamma til en engel<3 Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Her er det stratos som står i fokus og den går ned på høøøygir:D Veldig rart da jeg ALDRIG har likt noen form for shjokolade før, ble kvalm bare tanken, men nå begynner jeg nesten gråte bare ved tanken av å ikke få shjokolade vær dag:p hehehe...
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 jeg spiste masse sjokolade hver dag før. men etter jeg ble gravid har jeg kansje spist en tilsammen på 3,5 mnd. klarer ikke sjokolade, cola eller yndlingspizzaen min fra peppes. pussige greier
MintCondition Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har blitt helt omvendt jeg; orker ikke lukta verken av røyk, alkohol, NOE usunn mat omtrent :S Får helt spunk av tanken på sjokolade, potetgull, burger og pizza...huttetu! Jaja, det er fint for helsa sikkert
Lunalill Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har egentlig ingen spes dilla.. Men om jeg får lyst på noe, så må jeg ha det! Akkurat nå så har jeg fådd "dilla" på cherrytomater:)), og kjøtt, reint kjøtt, helst uten tilbehør;) Merkelige greier det der egentlig, hva man plutselig bare må ha:)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 jeg har fått dilla på melk, drikker 1-2 liter om dagen, og går det for lenge mellom hver gang så kjenner jeg et skikkelig sug! Må ha det, bare må ha det!
☆twinkle twinkle Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2008 godt det er flere da..Klarer heller ikke røyk lukt ..usj.. men jeg syns jeg er heldig siden det bare er å fryse vann ned til isbiter så får jeg denne rusen min klarer jo å holde meg borte fra spriten;) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå