Gullspire 2 Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Var plaget med litt halsbrann,sånn midt i svangerskapet, men nå den siste uken har det kommet tilbake og virkelig tatt seg opp!! Aldri opplevd liknende. Er i uke 37, er det ikke meningen at det skal avta når man er kommet så langt?? Siden magen er sunket og slikt tenker jeg??
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Er begynt på uke 38 i dag, og jeg gnasker Link på harde livet enda, selv om magen er sunket. Så ikke noen bedring her i gården heller :(
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 hei... å du må nok regne med å gå sånn ut tida... Jeg gjorde hvertfall det.. med mine to første.. nå er jeg 9-10 uker på vei og har det allerede... mest pga betennelse i spiserøret da.. men spiser og drikker gaviscon.. pluss at jeg nesten sitter når jeg sover... dette er veldig plagsomt.. verst når jeg har spist noe gjærbakst.. sjokolade er heller ikke så bra...lykke til videre med fødsel og alt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå