3barnsmor? Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 får man symptomer? Hva er som regel det man legger merke første tegna man merker da?
Babyønske �� Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Ømme bryst og murring/stikking i livmorområdet er vel det de fleste merker før IKM. Jeg merket murringen 9 dager etter eggløsning. Ømme bryst fikk jeg som i vanlig syklus, et par dager etter eggløsning. Når man evt får det om man ikke bruker å ha det til vanlig vet jeg ikke.
3barnsmor? Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Jeg vet liksom ikke helt jeg da, tror kanskje jeg kan være litt paranoid. Kvalm, stikker i underlivet, fått en utrolig luktesans,synst det lukter ekkelt av urinen min også, å fossblødde når jeg pussa tenna her i dag morges. IKM er ikke før om en og en halv uke da.....
påtjukken Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 husker ikkje helt når eg fikk det, men eg var øm nederst i magen så eg trodde eg begynte å bli syk eg.. hadde og vondt i puppene, men var så redd for at eg skulle få en negativ test så eg tok ikkje test så ble eg svimmel og sendt til legen der eg fikk vite eg var gravid:)
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Jeg fikk en metallsmak i munnen, ganske markant, som gjorde meg mistenksom. Det var før jeg testet positiv på noen test.
3barnsmor? Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2008 Hvor tidlig etter befrukning mistenkte du å være gravid?
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Jeg tror det må ha vært omtrent en uke etter. Jeg hadde faktisk en venninne som hadde nevnt at hun hadde kjent en metallsmak i munnen, så da jeg plutselig kjente det, slo det meg at jeg kunne være gravid. Jeg hadde faktisk glemt at hun hadde sagt det før jeg kjente den smaken. En ukes tid etter ca kunne jeg da teste, og da var jeg gravid.
haenfindag! Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Når kan man egentlig teste da? Må man vente til det evt ikke kommer mens... ?
3barnsmor? Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2008 Hmm, trodde ikke det var mulig å få sympotmer så tidlig jeg men tydligvis. Ja ja, den som lever får se, hehehe. Er det ingen sånne "spå"damer her inne nå for tiden da, som bruker å si hva de tror og ikke tror?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå