Gå til innhold

29 + 2 dager og barnet veier 1570 gram...Hva veier ditt barn,,,,???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg 29 + 2 dager på vei og vekten på jenta mi er 1570 gram, siden forrige fredag har hun lagt på seg 220 gram, da veide hun 1350 gram..

Hva veier ditt barn,,,og hvor mange uker er du på vei??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da jeg var 29 fulgåtte uker så veide den 1400 et eller anna. var på vekstkontroll da. avvik på 8% men når man er innen for 10% så er man innen for normalen :)

Skrevet

var på ultra når jeg var 32+3 uker og jenta veide da rundt 2100 gram. Ska på ultra igjen om 2 uker... da er jeg 36+3 så blir spennende å se hva hun veier da ;)

Skrevet

På UL i uke 34 veide babyen 2222 g.

Skrevet

Vr på 3d ul i uke 27+5 og da var tulla 1132 gram og akkurat på gjennomsnittet.

Skrevet

Hei,,

Jeg fikk vite at jeg hadde et stort barn,,,

Og er du inne på sidene her fra uke til uke... Ser du at det er stort forhold til det som står der..

Skrevet

BIM sine vekt/lengdeutregninger ligger under gjennomsnittet på disse "fra uke til uke" som kommer opp på Din Side. Babyverden er mer riktig det gjennomsnittet som jordmor / lege går ut fra.

Skrevet

Fikk en gutt prematurt 29.1, han veide da 1600g. Han sprengte skjemaene, og hvis han hadde fulgt kurven sin hadde han blitt rundt 5 kg til termin.

Må også si at disse vektestimatene er ganske usikre. Har vært inne hos ul spesialister på riksen, og to leker fikk 250g forskjell. Bare en millimeter forskjell på en lengde utgjør ganske mye!

Denne gangen har jeg heldigvis ikke noen grunn til ukentilge ul`er, og vet ikke hva babyen kanskje veide i uke 29 :)

Skrevet

hvordan vet dere hva barnet veier??? får dere oppføling er det derfor???

Skrevet

Lurer også på hvordan dere vet det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...