Gå til innhold

plis noen svar! veldig frustrert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

jeg har noe å spørre om som bekymre meg.. Forrige uke å tilbake så har jeg alltid fått noen små smerter i det høyre ben. Smerten gikk fra magen - underlivet og ned til kneet. Jeg spurte ei venninde om dette var normalt, og hun sa: "ja det er normalt, smerten betyr at livmoren vokser."

Men nå har jeg ikke hatt den smerten på over en uke!

er det normalt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, tror det er samme ting vi snakker om her. Får av og til at det stikker og går nedover på innsiden av låret. Akkuart som noen drar i noe der inne! Tror nok det er helt normalt å kjenne slik, og ting og tang vokser i rykk og napp vet du! Tenk positivt, og at dette går så bra!! I en graviditet er nesten alt normalt, være kvalm, ikke kvalm, ømme pupper, ikke ømme pupper, smerter, ikke smerter!

Masse lykke til!Alt ordner seg vet du!

Skrevet

Tror også dette er helt normalt. Jeg har det på samme måte.. Får smerter/stikkninger i låret, mest innsiden. Kan av og til strekke seg nedover mot leggen. Har også høyre ben. Hadde dette forrige gang jeg var gravid også. Ellers kan det av og til kjennes ut som foten er betent/har influensa, hehe :P Vondt når man stryker over huden, men det har heldigvis gått bort. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...