Gå til innhold

ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann.:) Jeg lurte på om det er noen andre her som har vært på ul i uke 11? er etter beregning fra helsesekreteren nå i uke 8, har ikke vært på svangersskapskontroll(skal i uke 10)

Gleder meg så masse til ul men lurer på hva man egentlig kan se, skal på privat ul. blir dt da innvendig eller utvendig,,siden det er så tiligt i svangerskapet, har jo ikke noe mage. vet jo sånn ca. men har lyst å høre med andre hva de har sett og erfart i svangerskapsuke 11.:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. var på ul med min andre i uke 11.. mener å huske at det var innvendig ul.. såg et lite, bittebittelite nøste som lå og sprellet inni der... De sjekker str og sånn og om det er noe som er utenfor normalen.. ser på hjerte, innvoller... er veldig moro hvertfall,, første "møte" med huleboeren...

Skrevet

så du ser tydelig armer og ben og sånn eller? eg glede meg sånn, er nesten utholdelig å måtte vente:P me mine 2 andre var jeg bare på ordinær ul, så da vet jeg jo hvordan det er, men dte er første gang jeg tar så tiligt:)

Skrevet

Jeg ville ventet til uke 12-13 da kan de se mer. De kan se på nakkefolden om barnet er friskt, samt i noen tilfeller kjønn:)

Skrevet

Var på ul igår 11+2. Da så vi armer og bein, hun sa at hvis hun zoomet kunne vi tom telle fingrer og tær. Tok ikke innvendig ul, men gjorde det i uke 11 sist jeg var gravid.

Skrevet

!:D ååå. takk for svar, gleder meg så masse å nå når jeg vet litt hva jeg har å vente meg på en måte blir jeg bare enda mer utålmodig:P håper di neste ukene går fort!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...